Нове на сайті:
Мерія Тернополя виплачує по 10 000 грн на лікування та реабілітацію кожному тернополянину, який отримав поранення на війні Спостерігати вагітність безоплатно можна у 25 медзакладах Тернопільщини Активістка вважає, що тернополянам начхати на скандали навколо своїх нардепів У Тернополі родинам полеглих Героїв надається щомісячна грошова допомога та компенсація за комунальні послуги Тернопіль отримав найвищу відзнаку Ради Європи та Асоціації міст України за залучення молоді до управління - Сергій Надал У Тернополі СБУ повідомила про підозру ще одній колаборантці Мобілізовані військовослужбовці з хронічним захворюванням втрачають доступ до життєво-необхідних ліків! Ветерани російсько-української війни закликають міську раду внести зміни до Генерального плану Тернополя Можна лише вчерговий раз порадіти за пінгвінів Зубопротезування для військових та ветеранів: як працює новий пілотний проєкт від НСЗУ на Тернопільщині Передали нашим тернопільським тероборонівцям ще вісім нічних розвідувальних дронів - Сергій Надал Замість випускного у школі рідні готуються до похорону школяра У 3 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу в складних неонатальних випадках Обіцяли допомогти "швидко перебігти кордон"... Єгері 68 бригади знищують «тернопільськими» FPV дронами ворожу спецтехніку

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Останнім часом почастішали звернення до Мінрегіону з проханням надати роз’яснення щодо можливості розподілу повноважень між Кабінетом Міністрів України та органами місцевого самоврядування шляхом укладення «спеціальної угоди».

Повідомляємо, що відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Основний Закон не передбачає правового регулювання розмежування функцій, повноважень і компетенції органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб на підставі угоди, чи будь-якої іншої форми права (звичаю, адміністративного чи судового прецеденту), окрім Конституції та законів України.

До того ж, сутнісною ознакою договірних відносин є формальна рівність сторін і їхня повна відповідальність по умовам договору. Проте, поставити знак рівності у правосуб’єктності Уряду, місцевих державних адміністрацій і обласних рад як рівних сторін публічного договору неможливо.

Викликає питання і механізм відповідальності Уряду перед обласною радою (чи навпаки) за порушення умов угоди (договору), оскільки Конституція та закони України не визначають підстав, механізм, форм і методів такої правової відповідальності, санкцій сторін за невиконання такого договору, суб’єктів судового чи арбітражного спору щодо порушення договірних зобов’язань між Урядом і конкретною обласною радою.

Отже, можна зробити висновок, що пропозиція про укладення договорів про розподіл повноважень між Урядом, обласними державними адміністраціями та обласними радами суперечить Конституції та законам України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про Кабінет Міністрів України», «Про місцеві державні адміністрації» тощо.

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.