Середа, 13 листопада 2013, 22:40
Міністр інфраструктури та регіонального розвитку Уряду національної альтернативи ВО "Свобода" Сергій Надал (мер Тернополя, проживає в приміському селі Байківці, екс-податківець - прим.ТТ) упевнений, що якісного покращення стану дорожнього покриття до кінця 2013 року українським громадянам очікувати не варто. Задеклароване Кабміном спрямування майже 5 млрд. грн. на ремонт доріг наприкінці б'юджетного року скидається на чергову фікцію уряду Азарова, покликану бодай ненадовго збити нинішній вкрай високий рівень невдоволення суспільства станом доріг у державі. Про це свободівець заявив, коментуючи Постанову Кабінету Міністрів України (№782) "Деякі питання використання коштів, залучених у 2013 році під державні гарантії Державним агентством автомобільних доріг". Цим документом Кабмін затвердив перелік об'єктів будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонту автодоріг загального користування державного і місцевого значення, а також об'єми їх фінансування за кредитам, залученими під держгарантії.
"Ухвалюючи це рішення, урядовці чудово знали, що виконання дорожніх будівельних робіт в Україні має сезонний характер, а саме лише проведення необхідних тендерних процедур із визначення виконавців робіт займе близько півтора місяця. Оскільки договори можна буде підписувати щонайшвидше на початку грудня, поточного року виконання робіт практично унеможливлюється", – зазначив Сергій Надал.
За словами свободівця, розподіл таких великих коштів необхідно робити на початку б'юджетного періоду. "Розробка проєктно-кошторисної документації, експертиза проєктів, тендерні процедури і саме виконання робіт можуть бути якісними лише за умови, що їх здійснюють у нормальні терміни, а не авральним порядком в період дощів, снігу чи морозів, коли потрібно будь-що закрити б'юджетний рік, "освоїти" кошти та підписати акти виконання робіт до 31 грудня. Постанова як мінімум мала би передбачати можливість виконання робіт протягом 2013–2014 років.
Окрім того, виконання ремонтних робіт тільки на тих об'єктах, які перебувають на балансі Укравтодору, унеможливлює приведення до нормального стану транзитних шляхів, що пролягають через територію населених пунктів і перебувають на балансі місцевих рад. Яскравий приклад – місто Тернопіль, де одразу два европейські транспортні коридори – Е-50 і Е-85 – проходять через житлові квартали міста. Якщо нічого не зміниться, близько 16 км дороги, яка перебуває на балансі міста, відремонтувати так і не вдасться", – резюмував міністр інфраструктури та регіонального розвитку Уряду національної альтернативи ВО "Свобода" Сергій Надал.
Прес-служба Уряду національної альтернативи
Коментарі
Стрічка RSS коментарів цього запису