Нове на сайті:
Мерія Тернополя виплачує по 10 000 грн на лікування та реабілітацію кожному тернополянину, який отримав поранення на війні Спостерігати вагітність безоплатно можна у 25 медзакладах Тернопільщини Активістка вважає, що тернополянам начхати на скандали навколо своїх нардепів У Тернополі родинам полеглих Героїв надається щомісячна грошова допомога та компенсація за комунальні послуги Тернопіль отримав найвищу відзнаку Ради Європи та Асоціації міст України за залучення молоді до управління - Сергій Надал У Тернополі СБУ повідомила про підозру ще одній колаборантці Мобілізовані військовослужбовці з хронічним захворюванням втрачають доступ до життєво-необхідних ліків! Ветерани російсько-української війни закликають міську раду внести зміни до Генерального плану Тернополя Можна лише вчерговий раз порадіти за пінгвінів Зубопротезування для військових та ветеранів: як працює новий пілотний проєкт від НСЗУ на Тернопільщині Передали нашим тернопільським тероборонівцям ще вісім нічних розвідувальних дронів - Сергій Надал Замість випускного у школі рідні готуються до похорону школяра У 3 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу в складних неонатальних випадках Обіцяли допомогти "швидко перебігти кордон"... Єгері 68 бригади знищують «тернопільськими» FPV дронами ворожу спецтехніку

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Із 1 квітня прорекламувати себе чи свій бренд обійдеться дорожче. Збільшення вартості зовнішньої реклами – один із кроків до впорядкування цієї сфери в Тернополі, зазначив новопризначений начальник міського управління стратегічного розвитку Юрій Дейнека. За його словами, ціна за промоцію зросла відповідно до рівня загального подорожчання. Орієнтований такий процес на збільшення надходжень до бюджету міста, який у 2011-му за рекламу отримав понад 2 мільйони гривень. А в цьому році очікують близько 3 мільйонів.

Юрій Дейнека, начальник управління стратегічного розвитку: «Із 2008 року в місті Тернополі не переглядалися суми, які оплачувались за зовнішню рекламу. З 1 квітня ми збільшуємо цю суму на 22%. Зрозуміло, чому вона збільшується: це збільшення заробітної плати, збільшення вартості енергоносіїв, інфляційні процеси і так далі. І звичайно, що основна мета – це збільшення надходжень до міського бюджету. Це те, чим переважно повинні займатися наш виконавчий комітет і вся Тернопільська міська рада».

Одним з етапів розвитку рекламної сфери буде і боротьба з незаконним її розміщенням. Таких порушень у Тернополі, каже керівник комунального підприємства «Парк Загребелля», дуже багато.

Ігор Шушкевич, директор КП «Парк Загребелля»: «Вони не зважають на інші оголошення, заклеюючи тумби повністю. Тобто йде один клей, за ним буквально через 10 хвилин іде «другий поверх». І хоча збоку є місце – він клеїть поверх, тому що порядку ніякого нема. Згодом усім стає зрозуміло, що їхні рекламні матеріали, які розміщуються на міських тумбах, не висять жодного дня. Тому вони починають розміщувати їх у недозволених місцях, тобто заклеюють фасади будинків, дорожні знаки, світлофори, паркани».

Відслідковувати незаконне розміщення реклами у місті буде управління муніципальної поліції. Проте «поліціянти» лише фіксуватимуть порушення. Каральна функція – в інших управлінь.

Сергій Волков, начальник управління муніципальної поліції: «При виявленні недозволеної реклами встановлюється власник, складається припис – «Попередження» воно називається, – в якому власнику пропонується усунути недоліки. Цей припис направляється в управління стратегічного розвитку. Якщо власник не реагує на припис управління муніципальної поліції, управління стратегічного розвитку направляє припис в управління прав захисту споживачів, які, згідно Закону України «Про рекламу», виносять покарання».

Згідно з новими правилами, платитимуть за рекламу залежно від місця її розміщення. Найдорожчою буде промоція в центрі міста. Трішки менше коштуватиме реклама в інших мікрорайонах. Найдешевше – на околиці Тернополя. Оновлюватимуть рекламні конструкції також з найдорожчих районів.

Юрій Дейнека, начальник управління стратегічного розвитку: «У центральній частині міста не повинно бути застарілих рекламних носіїв, рекламних щитів. Перевага буде віддана саме відео – сучасним екранним конструкціям, «плазмотронам» і так далі. Ця концепція передбачає поступову заміну протягом найближчих 3-х років усіх застарілих відео конструкцій як у 1-й, так і в 2-й та 3-й зонах».

Таку концепцію рекламного розвитку винесуть на громадські слухання на початку квітня. І в разі її затвердження недержавними організаціями програму приймуть.

ІНТБ

 

 

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.