Неділя, 13 квітня 2014, 12:33
На дороги області цьогоріч додатково виділять із спецфонду Держбюджету 91 млн. грн.
«Наше головне завдання — магістральні шляхи кременецького, підволочиського, бережанського та заліщицького напрямків. Місцями буде здійснено суцільний ремонт, місцями — ямковий», – розповів Новій Тернопільській газеті начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик.
— А як буде з сумнозвісною дорогою Львів — Тернопіль?
— Як відомо, Львівську службу автомобільних доріг очолив депутат Тернопільської обласної ради, мій давній добрий друг Юрій Лазаренко. У нас вже давно зародився проект ремонту цієї дороги, і з ініціативи нардепа Михайла Головка ми заручилися підтримкою 30-ти (!) народних депутатів. Аналогів, щоб дорожній проект підтримала така кількість депутатів, ще не було, тому, гадаю, невдовзі дорога Львів — Тернопіль буде однією з найкращих в Україні!
— А загалом, скільки потрібно коштів, щоб привести дороги нашої області якщо не до європейського, то хоча б до нормального рівня?
— Приблизно 800 млн. грн., а на цей рік нам заплановано виділити 150 млн. грн., причому приблизно 40 мільйонів — на зимове експлуатаційне утримання, що, звісно, не йде в ремонт дороги, її покращення та збільшення балансової вартості. Ці кошти використовуються винятково на зимове утримання доріг, і навесні та влітку цих фінансових внесків не видно, але взимку, коли замети, ожеледиця та хуртовини, очищення необхідно здійснювати.
— Уже давно розроблені проекти об’їзних доріг навколо Тернополя та деяких райцентрів нашої області. Коли почнете їх реалізовувати?
— На це запитання у мене поки що немає відповіді. Наскільки мені відомо, цьогоріч спецфонд Держбюджету капітальних видатків здійснювати не буде, а ці проекти потребують значних капіталовкладень. Наприклад, перша черга об’їзної дороги навколо Бережан коштуватиме 100 млн. грн. Звісно, таких грошей у бюджеті немає, тому ці проекти будуть заморожені. Для нас нині найголовніше — відремонтувати найбільш аварійні ділянки доріг, а також місця концентрації ДТП, і це наше першочергове завдання.
Коментарі
Стрічка RSS коментарів цього запису