Нове на сайті:
У 3 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу в складних неонатальних випадках Обіцяли допомогти "швидко перебігти кордон"... Єгері 68 бригади знищують «тернопільськими» FPV дронами ворожу спецтехніку Бійці 55 батальйону: Дрони від тернопільської міської ради знищують окупантів Два роки бореться з онкологією: молодий військовий з Тернополя Дмитро Линва потребує допомоги У 4 закладах Тернопільщини можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті Як врятувати кошенят в Тернополі, де немає жодного притулку для тварин Відомий журналіст про зневагу до Тернопільщини зі сторони Києва 22 дрони-розвідники передали від Тернополя на передову для окремої механізованої бригади сухопутних військ - Сергій Надал Волонтери «Допомоги армії від Тернополя» доправили передачі на фронт нашим захисникам» - Сергій Надал Сергій Надал повіз на фронт вантажний бус для тернопільських артиллеристів У 7 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу при пологах Надал поїхав у зону бойових дій та повіз дрони для захисників В Тернопільському ДСНС на одного інспектора-хабарника стало більше Через бажання мати ставок в заказнику тернополянин має проблеми

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

У тролейбусах встановлять електронне обладнання для проведення платежів за проїзд. Оплачувати можна буде жетонами або ж платіжними картками. Якщо система себе виправдає — її запровадять і в автобусах та маршрутках. Кондукторів у тролейбусах не буде, а за проїзд пасажири платитимуть жетонами чи картками. Такі зміни у громадському транспорті планують запровадити місяців за вісім.

Презентація проекту “електронний квиток” відбулася у четвер, 18 серпня, у Тернопільській міській раді. Участь у представленні нового проекту взяли начальник управління транспорту Ігор Мединський, директор комунального підприємства “Тернопільелектротранс” Андрій Мастюх та генеральний директор групи компаній “Лот” Олег Дивінець із Харкова.

Кондуктори стануть контролерами

Одна з проблем сучасного громадського транспорту полягає в тому, що гроші які збирають за проїзд водії чи кондуктори важко обліковувати. - розповів гендиректор компанії “Лот” Олег Дивінець. - Завжди виникають підозри, що ці кошти надходять в казну не в повному обсязі. Харківська компанія “Лот” пропонує вирішити це питання шляхом введення системи “електронний квиток”. При вході у громадський транспорт встановлюють компактний прилад - валідатор. Система “електронний квиток” розрахована на жетони та платіжні картки. Заходячи у громадський транспорт, пасажир вкидає у валідатор жетон і отримує звідти чек, на якому вказані дата і час поїздки, номер маршруту та вартість проїзду. Можливий також розрахунок платіжними картками. При цьому пасажир приставляє картку з чіпом до валідатора і отримує квиток так само, як і при оплаті за проїзд жетоном. З коштів, закладених у картці, знімається вартість проїзду. Пільговикам видаватимуть персоніфіковані картки, - пояснює харків'янин Олег Дивінець. - На цих картках буде фото пільговика, його прізвище, ім'я, та номер пенсійного посвідчення. У Тернополі систему електронного квитка планують випробувати на базі комунального підприємства “Тернопільелектротранс”. Якщо вона себе виправдає, то електронний квиток запровадять і в маршрутних таксі та автобусах.

Було би дуже добре, якби ця система запрацювала у всьому Тернополі, - висловив свої сподівання начальник управління транспорту Ігор Мединський. - Кошти за перевезення пасажирів будуть чітко обліковані. А водіям у маршрутках уже не доведеться брати від пасажирів гроші під час руху. Також чітко буде фіксуватися час виїзду водія та з'їзду з маршрутів. Після запровадження цього ноу-хау послуги кондукторів у тролейбусах стануть не потрібними. В основі втілення цього проекту стоїть завдання не вигнати людей на вулицю, а зняти готівку з обігу, - зазначив директор “Тернопільелектротрансу”  Андрій Мастюх.

Безробітними кондуктори не залишаться.

Як повідомив Андрій Мастюх, сьогодні у Тернополі є 87 кондукторів, за потреби у 107 чоловік і 83 водії тоді як потрібно їх 117. Тож у випадку запровадження системи електронного квитка частині кондукторів запропонують перекваліфікуватися у водіїв, решту ж стануть контролерами.

Вартість одного обладнання — 1400 євро

Харківська компанія “Лот”, яка планує співпрацювати з тернопільськими перевізниками, проблемами оплати проїзду займається уже 12 років. Обладнання харків'ян встановлене у бакинському та єреванському метрополітенах. Нещодавно компанія встановила своє обладнання на наземний транспорт у Ташкенті. Після встановлення нашого обладнання і введення платіжної системи “електронний квиток” у наших ташкентських партнерів ріст збору коштів за проїзд складає 25%, - повідомив Олег Дивінець. Втім, незважаючи на такі хороші показники в Україні поки що ніхто не зважився на запровадження “електронного квитка” у наземному транспорті. Ми зробили п'ять пілотних проектів, зокрема працювали по них у Києві та Харкові, - розповідає генеральний директор компанії “Лот”. - Але поки що в жодному місті України не вдалося поставити це на конвеєр. Однією з причин того, що ці проекти не вдалося втілити в Україні є вартість обладнання. За словами Олега Дивінця, один валідатор коштує десь в межах 1200-1400 євро. У Тернополі на тролейбусах планують встановлювати лише по два прилади — при вході біля середніх та задніх дверей. Передні двері планують не відкривати для пасажирів. Тож обладнання для однієї транспортної одиниці коштуватиме 2400-2800 євро. Загалом же вартість обладнання для пілотного проекту у Тернополі коливатиметься в межах від 300 до 600 тисяч євро. Втім, це лише орієнтовні цифри. У міській раді сподіваються частину коштів для втілення своїх задумів отримати з державного бюджету, а також покладають надії на інвестора.

Про реальність щодо втілення цього проекту у Тернополі говорити не поспішають.

Про перспективи запровадження електронного квитка можна буде говорити тільки після того, коли буде техніко-економічне обгрунтування, коли буде точно визначена сума проекту та термін його окупності. - зазначив Андрій Мастюх. Чи вплине впровадження електронного квитка на підняття тарифів перевізники зможуть відповісти після того, коли буде визначена точна сума проекту. За словами керівника комунального підприємства, навіть за умови всіх позитивних висновків швидко запустити пілотний проект у Тернополі не вдасться. Орієнтовно розраховують, що систему “електронного квитка” почнуть випробовувати у тернопільських тролейбусах на початку другого кварталу 2012 року, повідомляє газета «20 хвилин»

Довідково:

За даними управління транспорту, пасажиропотік у Тернополі становить 210 тисяч чоловік на день. З них 60-65 тисяч щодня перевозить “Тернопільелектротранс”

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.