Нове на сайті:
У 3 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу в складних неонатальних випадках Обіцяли допомогти "швидко перебігти кордон"... Єгері 68 бригади знищують «тернопільськими» FPV дронами ворожу спецтехніку Бійці 55 батальйону: Дрони від тернопільської міської ради знищують окупантів Два роки бореться з онкологією: молодий військовий з Тернополя Дмитро Линва потребує допомоги У 4 закладах Тернопільщини можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті Як врятувати кошенят в Тернополі, де немає жодного притулку для тварин Відомий журналіст про зневагу до Тернопільщини зі сторони Києва 22 дрони-розвідники передали від Тернополя на передову для окремої механізованої бригади сухопутних військ - Сергій Надал Волонтери «Допомоги армії від Тернополя» доправили передачі на фронт нашим захисникам» - Сергій Надал Сергій Надал повіз на фронт вантажний бус для тернопільських артиллеристів У 7 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу при пологах Надал поїхав у зону бойових дій та повіз дрони для захисників В Тернопільському ДСНС на одного інспектора-хабарника стало більше Через бажання мати ставок в заказнику тернополянин має проблеми

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Вже пройшло 10 днів з моменту завершення голосування на позачергових виборах до Парламенту. Хтось святкує перемогу, а хтось втішає себе майбутніми перспективами.

Скажемо відверто - вибори були інформаційно нецікаві. Жоден з кандидатів не запропонував якоїсь родзинки, яка би відрізняла його від конкурентів.

Донесення інформації про себе-коханого відбувалось традиційними способами. В тому числі і за допомогою соціальних мереж.

Однак, повторити "подвиг" Барака Обами, який перший поставив соцмережі на службу виборчого штабу, так ніхто і не зміг.

Ми вирішили передивитися сторінки тих, хто виграв мажоритарний округ на Тернопільщині. Проаналізувати, як використовували екс-кандидати свої сторінки у "Фейсбуці" і чи лишилися  і надалі відкритим до спілкування, чи це була банальна передвиборча агітація, де просто використали соцмережу виключно для донесення інформації.

Сьогодні поговоримо про переможців.

Тарас Пастух

Використання ним сторінки на "Фейсбуці" було утруднене тим, що він перебуває в зоні АТО. Тому його каманда чесно призналася, що саме штаб наповнюватиме інформацію, яка стосується новин життєпису кандидата Пастуха. Сторінка більш-менш рівномірно наповнювалася інформацією, в тому числі, і після завершення виборів. Його сторінка виявилась найбільш інформативною та наповненою.

Тарас Юрик

Його власних передвиборчих новин на персональній сторіці у "Фейсбуці" з моменту висунення кандидатом ми нарахували лише чотири. Практично всі вони датовані ще серединою вересня. До речі, на питання під постами, кандидат так і не відповів. Після цього пана Тараса лише позначали друзі, або ставили на його сторінці свої новини з згадкою про нього. Так само і подякував виборцям не сам Тарас Юрик, а хтось зі штабістів.

Микола Люшняк

Цей аграрій практично не використовував "Фейсбук" для передвибочої агітації. Особистих новин, повязаних з виборами є аж ... 2. Значно активніше пан Люшняк почав постити вже після виборів - поміняв фото, обкладинку та поставив 2 новини про те, що він переміг на цих виборах. Так само, як і в Юрика, у пана Люшняка відсутній діалог з людьми, що коментують чи щось запитують під його постами.

Олег Барна

До моменту офіційного висунення кандидатом в нардепи за Олега Барну активно дописував його брат Степан, намагаючись всіляко чи то підтримати, чи то пропіарити брата, що воює в зоні АТО (заради обєктивності зазначимо, що до поїздки на війну пан Олег доволі часто постив на своїй сторінці власні роздуми і статті).

Під час передвиборчої агітації власних постів Олега Барни ми нарахували 3 штуки. Хоча треба зазначити, що в окремих випадках пан Олег сам відповідав на питання чи вступав в дискусію під конкретною інформацією, розміщеною на сторінці. Заслуговує на увагу і його активність після виборів, яка не обмежилася лише повідомленням про те, що Барна "повертається на місце служби в АТО". Навіть потім вже обраний нардепом Олег Барна постив новини зі своєю участю.

Михайло Головко

В Михайла Головка взагалі немає новин, повязаних з веденням передвиборчої агітації. Єдине, що він розмістив в себе на сторінці - це макет борду, де лише вазано, що він узгоджений кандидат. Наступні його особисті пости стосуються подяки виборцям за те, що його обрали. Як і більшість кандидатів-переможців пан Михайло не проявляв активності під поставми - немає ні дискусії, ні відповідей на питання.

Такий побіжний аналіз свідчить, що кандидати не надавали особливого значення саме "Фейсбуку", не кажучи вже про інші соцмережі, в поширенні інформації про себе.

Це виглядає дивним, адже соціальна мережа обєднує довкола тебе лише друзів, на підтримку яких ти завжди зможеш розраховувати.

Цього разу кандидати відмовились від діалогу з друзями на догоду свому виборцю.

З іншого боку, це свідчить про слабкий розвиток інтернету та обізнаність населення в соціальних мережах. Всі кандидати, крім Пастуха, чи точніше - його команда, що обирався в порівняно "інформатизованому" Тернополі, не надавали значення новинам, розміщеним в Інтернеті.

Чи збережеться така ж тенденція - покажуть місцеві вибори, хоча при грамотному поширені інформації в Інтернеті, цілком можна отримати бажані показники присутності, а в поєднанні з іншими способами донесення інформації - і виграти майбутні вибори.

«Тернопільський тиждень»

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.