Нове на сайті:
"Тернопільводоканал" отримав "на халяву" корисного обладнання на мільйони гривень Всі пільги на проїзд залишаються: у Тернополі змінюється тариф на транспорт, який не буде більший, ніж в містах Західної України З 1 серпня у Тернополі подорожчає проїзд в громадському транспорті Чому робота Тернопільської міської комісії по отриманню відстрочки дуже важлива Повістки поштою можуть бути виключно від ТЦК СП «Тернопільелектротранс» вбивають нові урядові тарифи на електроенергію для бізнесу Івано-Франківськ: Чому українці платять влітку за прибирання снігу та за тепло Від Тернопільської міської ради передаємо на фронт нову партію дронів, тепловізорів та камеру - Сергій Надал На Тернопільщині директора лікарні то звільняють, то поновляють Передали на передову Тернопільському 35-му батальйону нову партію ударних fpv-дронів та розвідувальних квадрокоптерів Маvic - Сергій Надал Перевізники у Тернополі вимагають підвищити плату за проїзд у громадському транспорті, - яка реакція мерії Обмеження для транспорту в Тернополі Сергій Надал на передовій нагородив наших захисників з територіальної оборони Тернополя В Івано-Франківську на 50% подорожчав проїзд у громадському транспорті Повістки виписують лише службовці ТЦК і СП, а не мер чи обласна та міська ради

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Українські політики використовують найманих коментаторів, блогерів і так званих інтернет-тролів.

Замовити підтримку коментарями за гроші можна у більшості легальних піар-агенцій, дізналось Радіо Свобода.

"Підтримаємо коментарями на всіх сайтах. Треба вирішити: ви обираєте ці сайти чи ми обираємо, де це можна зробити? Ціна буде змінюватися залежно від сайту. На дуже рейтингових сайтах на кшталт "Цензор", "Обозреватель", "Ура-інформ" ціна буде змінюватися", – розповіла менеджер піар-компанії.

Більшість піар-агенцій готові допомогти підвищити або понизити рейтинг політиків за допомогою замовних коментарів.

"Ми йому обираємо стратегію: показуємо його позитивні якості, негативні намагаємось нівелювати. Використовуємо й коментарі. Нам треба знати, яке минуле у цієї людини, щоб розуміти, звідки чекати удару, якщо проти нього почнуть працювати", – сказали в іншій піар-компанії.

Найманих коментаторів використовують усі провідні політики, зазначив політтехнолог Тарас Березовець.

"Найчастіше такі коментарі застосовуються на популярних сайтах "Українська правда", "Кореспондент", "УНІАН", "Українська національні новини", "Цензор" тощо. Я знаю, що в середньому під час виборчої кампанії штат коментаторів збільшується до кількох десятків. Це може бути навіть 100 куплених блогерів по всій країні, які працюють на одну конкретну політичну силу. Коли вибори закінчуються, залишається приблизно 15-20 осіб", – розповів він.

Водночас джерело Радіо Свобода, яке безпосередньо пов’язане з замовними коментарями, розповіло, як працюють куплені коментатори.

Коментатор зобов’язаний стежити за 15 найпопулярнішими інформаційними ресурсами. Щодня їм надсилається план, у якому вказано, над якими темами треба працювати та яку позицію відстоювати.

Головна мета – написати першим, адже чим раніше напишеш коментар, тим більше людей його прочитають.

Якщо надходить замовлення зменшити увагу до певної новини, то коментатор починає лаятися на усіх користувачів і, зазвичай, це відбиває бажання у пересічного читача брати участь в обговоренні.

Ще один метод "знищення" новини – забруднення коментарів не пов’язаними з темою матеріалу повідомленнями – "флудом".

За словами Березовця, найняті коментатори протягом останніх президентських виборів працювали дуже відкрито і нахабно. Тепер їх легко побачити, і цей прийом втрачає вплив.

"Є так звані копіпастери, їх називають юляботами, германоботами. Вони розміщують абсолютно ідентичні коментарі на 5-6 ресурсах. Їх легко побачити, тому що вони повторюють заздалегідь прописані для них тези", – запевнив він.

Натомість прес-секретар президента Дарія Чепак стверджує, що ніколи не співпрацювала з інтернет-тролями. "Я можу вам сказати за свою прес-службу: ми ніколи цим не користувалися", - сказала вона.

У свою чергу прес-секретар Тимошенко Марина Сорока відмовилася коментувати інформацію про те, що у 2009 році коментатори БЮТ заполонили "Українську правду".

"Я не буду це коментувати, бо це нісенітниця", – відповіла вона.

До слова, судячи  з коментарів на деяких тернопільських сайтах, також можна зробити висновок, що вищеописаний спосіб заробітку не є для нашого міста чимось нехарактерним. Принаймні, нам достеменно відомо про кількох таких людей від одніє політичної сили, які працюючи в бюджетних організаціях, більшу частину робочого часу проводять саме коментуючи на різних інтернет-порталах певні події...

Коментарі  

 
+4 #2 Вася 30.08.2011 15:57
сто процентів вони, більше того - серед них навіть є керівники не останні. сам бачив
Цитувати
 
 
+6 #1 альо 30.08.2011 13:43
та це ж свободiвцi. вони або в мiськiй радi оформленi або безробiтнi. вiд нiчого робити флудять в нетi
Цитувати
 

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.