Понеділок, 12 жовтня 2015, 15:46
Ця фотографія залишилася непоміченою навіть в соціальних мережах.
Зроблена тиждень тому одним випадковим перехожим, вона яскраво ілюструє, яким голова ОДА Степан Барна є насправді.
Приємно, що навіть тоді, коли поруч немає штатних фотографів та журналістів, Степан Степанович залишається Людиною. Разом зі свободівцем О.Напорою (очолює департамент агропромислового розвитку ОДА) Степан Барна помагає людям завантажити куплене на ярмарку.
До речі, про свободівця
Ввечері, 8 жовтня, в м. Тернополі по квартирах мешканців мікрорайону Дружба ходили дівчата та проводили опитування. Після коротких запитань молоді люди вручали мешканцям квартири агітаційні листівки Олега Напори, який є кандидатом у депутати до Тернопільської міської ради від ВО «Свобода» у територіальному виборчому окрузі №6.
Як повідомив спостерігач Громадянської мережі ОПОРА, дівчата задавали чотири питання:
1. Чи згідні ви з тим, що теперішній мер ефективніше працює, ніж попередній?
2. Оцініть за 5-ти бальною шкалою роботу мера?
3. Оцініть за 5-ти бальною шкалою роботу міської ради?
4. Яку політичну силу ви підтримуєте?
На агітаційній листівці була викладена біографія Олега Напори, а також програма Тернопільської команди ВО «Свобода» на виборах до міської ради 25 жовтня 2015 р.
Олега Напору. Щоб з’ясувати з якою метою проводилось дане опитування ми звернулись до Олега Напори, який на сьогоднішній день є депутатом Тернопільської міської ради від ВО «Свобода». Пан Напора відповів, що опитування проводилось «перш за все для того, щоб перевірити чи «жеки» виконують те, на що їм даються кошти і пільги, і відповідно чи виконують вони свою функцію», цього року опитування співпало з місцевими виборами, але попередніх років такі опитування також проводились в жовтні.
Нажаль, після поставлених запитань, нам не зрозуміло, яким чином отримавши відповіді на вище перелічені запитання, які вчора задавались мешканцям будинку на вул. В.Лучаківського, можна оцінити роботу місцевих житлово-комунальних господарств.
На запитання чи були укладені договори з людьми, які проводили опитування і фактично передвиборчу агітацію (роздавали агітаційні листівки) Олег Напора не дав чіткої відповіді, сказавши, що все згідно чинного виборчого законодавства, за цим слідкує юрист і «якщо дозволені(договори), значить вони є, якщо ні – значить немає».
Громадянська мережа ОПОРА нагадує усім суб’єктам виборчого процесу, що згідно ч.4 ст.60 ЗУ «Про місцеві вибори» - забороняється укладення з виборцями за рахунок коштів виборчого фонду оплатних договорів на проведення передвиборної агітації.