Нове на сайті:
СБУ та Нацполіція заблокували ще один канал переправлення чоловіків за кордон з Тернопільщини Від початку року 2286 військовослужбовців громади отримали від міської ради допомогу на спорядження: Сергій Надал Власники житла, пошкодженого внаслідок ракетної та БПЛА-атаки 6 червня, отримають одноразову грошову допомогу Застосунок «е-Тернопіль» увійшов до шортлиста премії Mobile-First Award 2025 62 тернополян, квартири яких постраждали від ракетної атаки, отримають грошову допомогу від міської ради. Тернопіль отримав новий автомобіль соціального таксі Де опиниться Головко - за кордоном чи за гратами!? У Зарваниці зібралися родини наших захисників з Тернополя - полеглих і зниклих Тернопіль передав 48 безпілотників та три MAVIC 3T 55-му стрілецькому батальйону СБУ і Нацполіція затримали 2-х поплічників рф, які у Гусятині підпалили військовий позашляховик З 25 червня в Тернополі змінюється нумерація автобусів і тролейбусів СБУ ідентифікувала чергового зрадника з Донбасу: тернопільський суд заочно засудив його до 15 років за ґратами Від дронів до ветеранського бізнесу: комплексна підтримка ЗСУ по-тернопільськи Тернопіль передав 20 генераторів бійцям 71-ої єгерської бригади ДШВ Ампфутбольна команда “Вікінги” з Тернополя провела перший матч проти житомирських “Титанів”

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Ізраїльський та китайський бізнес готовий інвестувати у будівництво тернопільських доріг на умовах концесії. Мова йде про нову об’їзну довкола Тернополя (довжина – 44 км) та дорогу від Стрия (Львівська обл.) на Дубно (Рівненська обл.) протяжністю 122 км.

Якщо проект вдасться втілити в життя, то за проїзд по таких дорогах доведеться платити.

– До нас надійшла ініціатива китайських та ізраїльських інвесторів з приводу можливості будівництва в Тернопільській області концесійних доріг. Мова йде про повністю приватні інвестиції. На початку лютого планується предметна зустріч з цього питання. Я «за» такий варіант розвитку подій, бо силами держави зараз не можливо вирішити проблеми доріг у Тернопільській області й загалом в Україні, – зазначив голова ТОДА Степан Барна і додав, що ці нові дороги будуть платними. – Це не означає, що не буде існуючої дороги. Просто у водіїв буде вибір: їхати теперішньою безкоштовною дорогою чи новою, але платною.

Для місцевої влади питання доволі актуальне. Бо нині гострою є проблема руйнування державних доріг транзитними великогабаритними транспортними засобами. У випадку наявності платних доріг, транзитний транспорт зможуть пустити саме ними.

Наразі відомо, що закордонні інвестори готові вкладати гроші в дороги за умови єдності позиції центральної та місцевої влад. На сьогодні пропозиції проходять узгодження в Адміністрації Президента, наявні відповідні гарантійні листи від Кабміну та готується документація в обласній адміністрації. Тобто всі зацікавлені сторони дивляться на цей проект в одному напрямку. Державні мужі сподіваються, що й громади їх підтримають.

– Однозначно, рішення має приймати в тому числі й громада. Зі своєї сторони зауважу, що громади самі будуть зацікавлені в реалізації цього проекту, адже у їхній бюджет надходитиме плата за оренду землі, по якій проходитиме дорога, акцизний збір за продаж пального на АЗС, а також розвиватиметься інша придорожна інфраструктура, – зауважив тернопільський губернатор.

Разом з тим, питання поки не врегульоване на законодавчому рівні.

– Зараз у Верховній Раді розглядається варіант прийняття закону Про конвенцію, згідно з яким буде можливою передача доріг інвестору в оренду на 25 років, після чого він повертає їх державі або громаді, – резюмував Степан Степанович.

Віталій Попович, «Номер один»

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.