Нове на сайті:
На Тернопільщині експерт погорів на хабарі Розпочинаємо тиждень з передачі 30 дронів FPV SAG 7/IX на фронт - Сергій Надал Ще 3 нових розвідувальних дрони передаємо на фронт - Сергій Надал У Тернополі СБУ повідомила про підозру черговій колаборантці Прокуратура на Тернопільщині повертає землі громадам вартістю понад 6,7 млн грн На Тернопіллі поліцейська привласнювала наркотичні засоби І знову прихильниця "руського міра" з Почаєва Засудженому за хабар чиновнику з Тернополя дали 5,5 років «Людина року-2023» на Тернопіллі… Вирубав дерева і заплатив за це На Тернопільщині викрито черговий канал переправлення через кордон чоловіків Землі заказника "Товтровий степ" намагаються повернути державі На Тернопільщині вже й за екскурсію по Дністрі вимагали хабар За матеріалами СБУ судитимуть проросійського бойовика, який грабував мирних жителів Херсонщини Лісничому з Чортківщини бажання заробити на ялинках "вилізе боком"

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Ізраїльський та китайський бізнес готовий інвестувати у будівництво тернопільських доріг на умовах концесії. Мова йде про нову об’їзну довкола Тернополя (довжина – 44 км) та дорогу від Стрия (Львівська обл.) на Дубно (Рівненська обл.) протяжністю 122 км.

Якщо проект вдасться втілити в життя, то за проїзд по таких дорогах доведеться платити.

– До нас надійшла ініціатива китайських та ізраїльських інвесторів з приводу можливості будівництва в Тернопільській області концесійних доріг. Мова йде про повністю приватні інвестиції. На початку лютого планується предметна зустріч з цього питання. Я «за» такий варіант розвитку подій, бо силами держави зараз не можливо вирішити проблеми доріг у Тернопільській області й загалом в Україні, – зазначив голова ТОДА Степан Барна і додав, що ці нові дороги будуть платними. – Це не означає, що не буде існуючої дороги. Просто у водіїв буде вибір: їхати теперішньою безкоштовною дорогою чи новою, але платною.

Для місцевої влади питання доволі актуальне. Бо нині гострою є проблема руйнування державних доріг транзитними великогабаритними транспортними засобами. У випадку наявності платних доріг, транзитний транспорт зможуть пустити саме ними.

Наразі відомо, що закордонні інвестори готові вкладати гроші в дороги за умови єдності позиції центральної та місцевої влад. На сьогодні пропозиції проходять узгодження в Адміністрації Президента, наявні відповідні гарантійні листи від Кабміну та готується документація в обласній адміністрації. Тобто всі зацікавлені сторони дивляться на цей проект в одному напрямку. Державні мужі сподіваються, що й громади їх підтримають.

– Однозначно, рішення має приймати в тому числі й громада. Зі своєї сторони зауважу, що громади самі будуть зацікавлені в реалізації цього проекту, адже у їхній бюджет надходитиме плата за оренду землі, по якій проходитиме дорога, акцизний збір за продаж пального на АЗС, а також розвиватиметься інша придорожна інфраструктура, – зауважив тернопільський губернатор.

Разом з тим, питання поки не врегульоване на законодавчому рівні.

– Зараз у Верховній Раді розглядається варіант прийняття закону Про конвенцію, згідно з яким буде можливою передача доріг інвестору в оренду на 25 років, після чого він повертає їх державі або громаді, – резюмував Степан Степанович.

Віталій Попович, «Номер один»

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.