Вівторок, 28 червня 2016, 18:16
Екс-мер Тернополя Роман Заставний, очолюючи місто у 2006-2010 роках, запам’ятався хіба тим, що за його каденції Тернопіль пережив сміттєву проблему через недолугість і непрофесійність тодішнього керівництва обласним центром.
Тернополяни цього не забули «курячом барону», як пана Заставного називали пересічні мешканці. І вже його наступник Сергій Надал впевнено виграв вибори міського голови Тернополя у 2010 році. І Заставний залишив кабінет у мерії на Листопадовій, забравши з собою своє улюблене крісло і тисячі квадратних метрів комунального майна.
Декілька років поспіль, після невдачі на мерських перегонах у 2010 році, Роман Йосипович міняв партії і відкривав заклади харчування у «прихватизованих» ним і його родиною приміщеннях.
Тепер він один з найбільших власників ресторанів у місті.
В 2014 він зумів «прикупити» собі місце в партійному списку Авакова і Яценюка в «мертвому» на сьогодні політичному проекті «Народний фронт» і став нардепом.
До літа 2016 року пан Заставний не «висовувався» публічно і тільки розбудовував свій ресторанний бізнес, купляв ЗМІ, всіма правдами і неправдами захоплював інші приміщення в бізнесменів, розставляв на керівні посади на Тернопільщині своїх друзів, кумів, посіпак, продовжував "дурити-крутити" місцевий бюджет тощо.
Та останніми днями нардеп став різко активним. Як нам відомо з власних джерел, Роман Йосипович націлився на «жирну» посаду в Кабміні або ж у виконавчій вертикалі влади Президента. Для цього він, подейкують, має намір вкотре змінити політичну орієнтацію і перекинутися в партію Порошенка БПП «Солідарність».
І саме тому куплені Заставним ЗМІ зарясніли останніми днями замовними статтями з заголовками «Роман Заставний: «Децентралізація, судова реформа – це приклади вдалих і потрібних змін до Конституції», “Зміни до Конституції останнього року спрямовані на європейський розвиток країни”, – Роман Заставний» і тому подібними.
Щодня щасливу і цвітучу фізіономію екс-мера Тернополя можна побачити в публікаціях в інтернет – ЗМІ, (не тільки тернопільських), на телеканалах (і не тільки на тих, які належать Заставному).
Така агресивна піар-каманія Романа Заставного має на меті інформаційно перебити скандали, пов’язані з його ресторанами, захопленнями землі й приміщень у Тернополі, з його впливом на кадрову політику його ж протеже, голову ТОДА Степана Барну…
Коментарі
Стрічка RSS коментарів цього запису