Середа, 30 листопада 2016, 15:36
Незважаючи на численні статті, листівки-застереження та інформаційні відео, люди сліпо довіряють інформацію незнайомцям по телефону. Віддають гроші липовим працівникам державних чи фінансових установ навіть не уточняючи, ані даних працівника, ані, чи знає він особисті дані клієнта. Хитрі аферисти під час розмови вивідують усе самі, а жертви, самі того не відаючи, потрапляють на гачок
Невідомий зателефонував до мешканки Тернополя та представився працівником фінансової установи. Він повідомив, що працівники банку зафіксували декілька несанкціонованих спроб зняття готівки з рахунку. Аби убезпечити себе від крадіжки, необхідно якнайшвидше поміняти захисні коди. Жінка повідомила усю конфіденційну інформацію зловмиснику. Вже за декілька хвилин після дзвінка на телефон надійшло повідомлення про зняття залишку готівки з картки. Потерпіла, втратила дві тисячі гривень та, зрозумівши, що її обдурили, зателефонувала працівникам поліції.
Правоохоронці вкотре застерігають краян не повідомляти жодних конфіденційних даних незнайомим людям. Пам’ятайте: працівники банку ніколи не телефонують клієнтам, аби дізнатися їх дані, а фінансові операції здійснюють безпосередньо при зустрічі з клієнтом в банку, нагадують в Секторі комунікації НП Тернопільської області