Нове на сайті:
15 нацгвардійців 2-ї Галицької бригади отримали відзнаки від Тернополя: Сергій Надал Військова поліція в Україні: контроль чи реальна необхідність? 431 військовий з Тернополя отримав допомогу на спорядження у 2025: Сергій Надал Бійці 413-го отримали від Тернополя нове технічне оснащення: Сергій Надал Ветерани отримають бізнес-гранти від Тернополя - Сергій Надал про нову програму Креативна і талановита тернопільська письменниця презентувала свою нову книгу Тернопіль передав 83-му батальйону ТРО зарядні станції та ноутбуки: Сергій Надал Nissan та Ford від Тернополя для бойового підрозділу ГУНП: Сергій Надал Він повернувся у владу на Тернопільщині, щоб вже цього разу працювати на благо громади. Перші спроби були невдалі... Тернопіль передав ударні дрони батальйону Карпатська Січ: Сергій Надал Тернопіль придбає квадроцикли для бійців на передовій: Сергій Надал Нова партія DJI Mavic 3 Pro та 3T від Тернополя для ЗСУ: Сергій Надал Нові комплекси РЕБ від Тернополя для посилення оборони: Сергій Надал Бойові FPV дрони з Тернополя для спецпризначенців ЗСУ: Сергій Надал Нова грошова допомога від Тернополя для 203 військових

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

За неї візьмуться лише після того, як збудують Бережанську та Теребовлянську, – каже начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Микола Гнатів. У свою чергу, ці два проекти розпочнуть лише наступного року.

Микола Гнатів: «Ми надіємося, що наступного року ми розпочнемо два проекти це об’їзна Бережан та об’їзна Теребовлі. Об’їзна Тернополя – це після завершення цих двох проектів».

Існуюча об’їзна Тернополя сьогодні є частиною комунальної мережі міста місту. Однак про прийняття її назад у підпорядкування Служби автомобільних доріг мова навіть не йде, каже Микола Гнатів. Доцільнішим він вважає будівництво великого кільця навколо обласного центру.

Микола Гнатів: «Ідея будівництва великого кільця навколо Тернополя існує вже не перший рік. Загальна довжина, відповідно до попередніх проектних даних кільця, становить 44 кілометри – при оціночній вартості будівництва в цінах сьогоднішнього дня 880 мільйонів гривень».

Будівництво першої та другої черги дало б можливість з’єднати Підволочиський напрямок зі Львівським, каже Микола Гнатів. Це би вивело основний транспортний потік за межі міста.

Микола Гнатів: «На даний час розроблена проектна документація на будівництво першої черги цієї дороги, яка дасть можливість з’єднати ділянку Тернопіль – Підволочиськ з ділянкою Тернопіль – Кременець. Це так звана північна гілка, довжиною 8,6 кілометрів і проектною вартістю будівництва 259 мільйонів гривень».

Але якщо до будівництва Тернопільської об’їзної приступлять лише згодом, то до Бережанської взялися уже. За словами Микола Гнатіва, сьогодні провели всі підготовчі роботи по даному об’єкту.

Микола Гнатів: «Вартість одного кілометра в цінах сьогоднішнього дня становить 47 мільйонів гривень разом з вартістю будівництва мосту. Роботи на об’їзній Бережан було розпочато у 2008 році. На сьогоднішній день виконані певні земляні підготовчі роботи. Але сума виконаних робіт поки що незначна».

Виконання робіт стримувалося двома факторами. Перший – це проведення археологічних робіт, оскільки ділянка цікава з точки зору археології. І другий – не була відведена земля під будівництво об’їзної дороги.

Микола Гнатів: «Я – родом з Бережанщини, і для мене ця проблема, напевне, болюча вдвічі: транспорт рухається по вулицях міста, які зовсім не пристосовані до цього руху. Незручності жителям міста – шум, викиди шкідливих речовин і так далі».

Такого складного проекту, як будівництво об’їзної Бережан, у нашій області ще не було, – каже Микола Гнатів. Дорога проходитиме через заболочену місцевість, тому проект і передбачає будівництво мосту.

ІНТБ

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.