Нове на сайті:
На Тернопільщині СБУ передала до музею вилучений у контрабандистів гобелен Про статево-вікову структуру населення області 347 порушень «Правил любительського і спортивного рибальства» зафіксовано Тернопільським рибоохоронним патрулем Тернопільські лікарі-волонтери допомагають геріатричному будинку На Тернопільщині двох бойовиків ЛНР засуджено на великі терміни Про видавництво «Золота Пектораль» у Чорткові та інші думки з приводу На Тернопільщині судитимуть організовану групу з 3 осіб, що організували підпільний цех з виготовлення алкоголю Влада Тернополя буде боротися зі сказом Уродженка Донеччини намагалася підкупити тернопільського поліцейського Молодий тернополяни відкрито і нахабно викрав автівку Прокуратура і поліція слідкує за колишніми депутатами міської ради Третина тернополян обрала сімейних лікарів За один день два ідентичних самогубства в одному районі у Тернополі Щоб всі тернополяни заробляли, як Гройсман Ще один тернополянин "пошився в дурні"

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Однією із ключових магістралей для України є траса М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська. Адже ця дорога утворить транснаціональний коридор і з’єднає два моря – Балтійське і Чорне. Саме тому на її будівництво спрямовані чималі ресурси та зусилля, аби вже найближчим часом здати дорогу в експлуатацію.

Роботи на даній ділянці ведуться вже третій місяць. Голова Тернопільської ОДА Степан Барна каже, що для того, щоб вчасно здати об’єкт, довелося долучити до виконання робіт додаткові компанії. Окрім компанії «Техно-Буд-Центр», яка є генеральним підрядником, на цю магістраль вийшла ще й польсько-азербайджанська компанія «Алов». Такий крок дозволить швидше рухатися в напрямку якнайшвидшої реалізації проекту.

Водночас, він акцентував, що Тернопільщина зацікавлена працювати й з іншими компаніями в напрямку будівництва автошляхів області. «Головний критерій щодо цього – це час та якість виконання робіт. Ці дві компанії взяли на себе зобов’язання щонайменше п’ять років гарантії якості виконання робіт. Тому й надалі сподіваюся, що в цьому напрямку ми знайдемо ще багато надійних партнерів. Й принагідно запрошую інші будівельні дорожні компанії працювати у нашій області. Головна умова – це реєстрація на Тернопільщині, сплата тут податків і будівництво асфальтного заводу», – підкреслив Степан Барна.

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Останні публікації

Нас відвідали

Мітки



Карта сайту

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу. Фільми в кінотеатрах на KINOafisha.ua. Телепрограма на TVgid.ua.

Яндекс.Метрика

Тернопільський тиждень