Нове на сайті:
Сергій Надал на фронті передав батальйону Рейд 50 FPV дронів та системи EcoFlow У Зарваниці відбулася Проща родин загиблих Героїв У Тернополі до 10 років тюрми засуджено чергового «гауляйтера» із окупованої росіянами частини Запоріжжя Захисники із громади отримають фінансову допомогу від міста на лікування та придбання спорядження Звіт міського голови Надала: Підтримка захисників, Молитовний сніданок та великодні заходи в Тернополі (04-11.04.2025) Роботизований комплекс Мураха від Тернополя для бійців 12-ї БрСпП Азов: Сергій Надал Тернопіль надає одноразову грошову допомогу захисникам на реабілітацію та закупівлю спорядження Закон про "узаконення дерибану": Зеленський підписав скандальний документ попри петицію в 25 тисяч голосів Тернопіль передав квадрокоптери для 141-ї бригади: Сергій Надал Четвертий рік війни. А на Тернопільщині продовжуються цинічні витрати бюджету громад І це тільки в одній невеликій громаді на Тернопільщині виявлено порушень на понад 69 млн грн Сім родин захисників з Тернополя отримають кошти від міста на власну справу Офіційний тижневий звіт голови Тернополя: 7 проєктів для ветеранського бізнесу та Алея Надії (28.03-04.04.2025) Нова партія квадрокоптерів від Тернополя для полку імені князя Святослава Хороброго: Сергій Надал У Тернополі заочно засуджено колаборанта, який знущався з українців у тимчасово окупованій Чаплинці

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Від слів до діла. Тернопіль дійсно переходить від старих маршруток до якісних великих автобусів. Як повідомили у міській раді, перша партія нових автобусів вже пройшла техогляд та інші необхідні процедури та готуються вирушити у Тернопіль.

Автобуси закуповуються в рамках програми реформи громадського транспорту Тернополя, яку ініціював міській голова Сергій Надал. За словами міського голови Тернополя, нові автобуси відповідають сучасним європейським стандартам та вимогам.

Які автобуси їдуть у Тернопіль

Це великі зручні автобуси на 80-100 пасажирів, які обладнані кондиціонером. Вони обладнанні спеціальними місцями для людей з обмеженими можливостями. Автобуси відповідають стандартам «Євро-5». Автобуси обладнані двигуном внутрішнього згорання на зрідженому паливі (LPG), є екологічно безпечними.

Комунальне підприємство «Тернопільелектротранс» через систему публічних електронних закупівель Prozorro вже провело тендер на закупівлю 20-ти низькопідлогових автобусів марки MAN A21 для міських перевезень пасажирів. Переможцем відкритих торгів стала чеська фірма «ZEDEXO s.r.o», з якою, на основі чинного законодавства України, підприємством було підписано договір купівлі-продажу.

Закупівля 20-ти низькопідлогових автобусів відбувається в рамках створення єдиної комунальної транспортної компанії, яка надаватиме якісні послуги з пасажирських перевезень у Тернополі.

Чому автобуси купують так довго

По-перше, щоб купити якісний продукт, треба провести дослідження. Перевірити різні варіанти. Знайти оптимальний варіант по ціні та якості.

По-друге, автобуси обираються одного типу та однієї фірми, щоб на базі комунального підприємства була створена єдина для всіх автобусів ремонтна-експлуатаційна база та заправна станція.

По-третє, такі автобуси купуються в Європі, тому треба пройти всі визначені законодавством України процедури розмитнення та легалізації.

Чому завозити автобуси з Європи вигідніше

Європейські великі автобуси продаються в Україні за пільговими цінами. У країнах ЄС діє програма оновлення рухомого складу, в рамках якої Брюссель і держава оплачує до 70 % вартості нового автобуса (чи трамвая), а місто – лише 30 %. Схожу програму для українських міст (фінансування на рівні 50на 50) на урядовому рівні успішно завалили 10 років назад.

Тому керівництву європейських міст вигідно дешево продавати в Україну автобуси, навіть ті, які практично нові.

А українським містам вигідно купувати такі автобуси, які відповідають всім стандартам якості. Так діє не лише влада Тернополя, а й Києва, Львова (де купують не львівські автобуси «Електрон», а білоруські «МАЗ»), Харкова та інших великих міст. Пояснення тут одне: якщо б ми розраховували лише на нові автобуси, оновлення транспортного парку затягнулося б на десятиліття.

Таким чином, у Тернополі дієво реалізується програма відмови від маршруток та переходу на великі автобуси. Ця програма має завершитися у 2019 році. Наше місто стане першим в Україні, де майже повністю відмовляться від типових «жовтих» маршруток (окрім деяких маршрутів, де великі автобуси просто фізично не зможуть курсувати).

До слова, наразі містом курсує чотири комунальні автобуси з європейськими стандартами комфорту. 

Віра Сотник

       нові автобуси, тернопіль, фото, тернопільський тиждень       

нові автобуси, тернопіль, фото, тернопільський тиждень

 

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.