Понеділок, 01 квітня 2019, 13:22
Прибуток Президента України Петра Порошенка, порівняно з 2017 роком, зріс ледь не в 100 разів. Гарант Конституції задекларував 1,56 мільярдів гривень доходів. На рекламу він витратив 122 мільйони, а за компослуги заплатив 481 тисяч гривень. Про це свідчить його декларація за 2018 рік.
У 2018 році Петро Порошенко вніс в декларацію 1,56 мільярдів доходів, нерухомості і земельних ділянок на 77,4 мільйонів і понад 100 компаній у власності.
За даними Адміністрації Президента, минулого року він задекларував 16,3 мільйони гривень доходів. Таким чином, прибуток Порошенка зріс майже в 100 разів.
Готівку Гарант Конституції зберігає в доларах, євро, гривні і фунтах стерлінгах. Доларів в нього - майже мільйон, євро - 11,4 тисячі, а гривень - 10,56 мільйонів. Фунтами Порошенко тримає 8 тисяч.
Із предметів розкоші Порошенко задекларував годинник від Stefano Riccі та ювелірні вироби.
Дружина президента Марина Порошенко задекларувала одяг від торгових марок Rinoi, Simonetta Revizza, Fendi, сумочки від Dior і Chanel та чорну шубу зі стриженої норки.
У Порошенків є два автомобілі Mercedes-benz Vito 116 за 441 тисячу гривень і Jaguar XF 4/2 Lv8 за 455 тисяч гривень.
Порошенко із сім’єю володіє 5-ма колекціями картин, коштовними меблями і світильниками.
За декларацією, у 2018 році Порошенко витратив 328,6 мільйонів гривень. Із них 130 мільйонів пішло на покупку цінних паперів. Ще 122,9 мільйонів президент віддав на рекламу. Податків заплатив на 39,8 мільйонів гривень, а за компослуги ще 481,2 тисяч гривень.
Востаннє повідомлення про зміни в майновому стані за 2019 рік Порошенко вносив 22 березня. Того дня він повідомив про суттєві зміни в доходах.
Тоді Петро Порошенко отримав дивіденди від власної компанії "ЗНКІФ "Прайм Ессетс Кепітал" на суму 38,5 мільйонів гривень.
Саме Порошенко встановив рекорд і витратив найбільше в історії на президентські вибори в гривневому еквіваленті. До цього в Адміністрації Президента повідомляли, що він з власної кишені оплатив рекламу на ТБ, коли транслювали ролики “на підтримку автокефалії”. Ці витрати пообіцяли відобразити в декларації за 2018 рік.
Минулого року Рух ЧЕСНО неодноразово звертався до Адміністрації Президента і його прес-секретаря за коментарем із приводу витрат на рекламу. Однак, в АП або не відповідали, або не знали, хто розміщує рекламу Порошенка.
За розрахунками ЧЕСНО, що базовані на даних про кількість трансляцій на телебаченні роликів із Порошенком і розцінками реклами під час виборів, у 2018 році за телерекламу він мав би заплатити 175 мільйонів гривень.
Нагадаємо, державні службовці мали подати електронні декларації до НАЗК до 31 березня 2019 року включно.