Нове на сайті:
У 3 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу в складних неонатальних випадках Обіцяли допомогти "швидко перебігти кордон"... Єгері 68 бригади знищують «тернопільськими» FPV дронами ворожу спецтехніку Бійці 55 батальйону: Дрони від тернопільської міської ради знищують окупантів Два роки бореться з онкологією: молодий військовий з Тернополя Дмитро Линва потребує допомоги У 4 закладах Тернопільщини можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті Як врятувати кошенят в Тернополі, де немає жодного притулку для тварин Відомий журналіст про зневагу до Тернопільщини зі сторони Києва 22 дрони-розвідники передали від Тернополя на передову для окремої механізованої бригади сухопутних військ - Сергій Надал Волонтери «Допомоги армії від Тернополя» доправили передачі на фронт нашим захисникам» - Сергій Надал Сергій Надал повіз на фронт вантажний бус для тернопільських артиллеристів У 7 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу при пологах Надал поїхав у зону бойових дій та повіз дрони для захисників В Тернопільському ДСНС на одного інспектора-хабарника стало більше Через бажання мати ставок в заказнику тернополянин має проблеми

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Гаївський міст знову опинився у центрі уваги. Нещодавно вкотре там збили обмежувач руху.

Тема Гаївського мосту болюча не так для Тернополя, як для транзитного транспорту. Адже більше 90 % навантаження на цей шляхопровід припадає на транзитний рух.  Проте сьогодні лише місцева влада, схоже, серйозно переймається долею моста. 

Горезвісний міст неодноразово ставав заручником “великої політики”. За приблизними даними на фактичне будівництво шляхопроводу потрібно більше 200 мільйонів гривень. І ці кошти навіть виділялися за словами попереднього прем’єр-міністра Володимира Гройсмана.

Виділялись «на папері», як кажуть. Профінансувати будівництво обіцяв і колишній губернатор Тернопільщини Степан Барна, проте кошти так і не надійшли. Очевидно, політична боротьба була важливішою.

Жартівники у соцмережах навіть створили паблік “Злий Гаївський”, який від імені моста нарікає на свою важку долю і не надто уважних водіїв, що регулярно збивають обмежувач, котрий поставлений для того, щоб мостом не їздили важкі вантажівки. Адже міст давно визнаний аварійним і у будь-який момент конструкція може не витримати. Закрити повністю міст для руху не реально, оскільки тоді перекриється одна з важливих транспортних артерій загальнодержавного значення.

Міський голова Тернополя Сергій Надал неодноразово звертав увагу очільників держави на проблему. Цього року місто виділило 16 млн грн на будівництво моста. Працівники підрядної організації влаштовують буронабивні палі і проводять бетонування ростверку. Робота ділянці ускладнена через діючу залізничну колію. Будівельники можуть працювати лише у перерві між рухом поїздів. Тобто місто робить все можливе. Але без допомоги держави роботи рухаються надто повільно.

Якщо дивитися на досвід зарубіжних країн, то такі об’єкти будуються або за рахунок державних коштів, або через впровадження плати за автошляхи, коли великотонажний транспорт сплачує за кожен кілометр. Така система діє, наприклад, у Польщі, Німеччині, Італії. В Україні подібні ідеї лише в зародку, хоча окремі користувачі соцмереж пропонують варіант брати плату з вантажівок. І відразу ж вказують на виконавця, хто міг би запровадити таку оплату. Це знову ж уряд. Хоча той же уряд з успіхом фінансує мільярдні проекти будівництва мостів у Дніпрі та Запоріжжі.

Виходить, що без державної підтримки, Гаївський міст буде будуватися доволі довго. І причина зовсім не у бездіяльності міського голови, якого часто роблять винуватять у довгобуді. Він робить все можливе і навіть більше. Адже місто має розвиватися, ремонтувати двори, школи, дороги, тротуари. І ця діяльність також потребує коштів.

Є лише сподівання, що частина із обіцяних урядом на розвиток дорожньої інфраструктури коштів у 2020 році таки потрапить на будівництво Гаївського моста і цей об’єкт більше буде заручником чергової “політичної кризи”. Адже йдеться не просто про Тернопіль, а про імідж України, як міжнародного транспортного коридору.

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.