Нове на сайті:
У 4 закладах Тернопільщини можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті Як врятувати кошенят в Тернополі, де немає жодного притулку для тварин Відомий журналіст про зневагу до Тернопільщини зі сторони Києва 22 дрони-розвідники передали від Тернополя на передову для окремої механізованої бригади сухопутних військ - Сергій Надал Волонтери «Допомоги армії від Тернополя» доправили передачі на фронт нашим захисникам» - Сергій Надал Сергій Надал повіз на фронт вантажний бус для тернопільських артиллеристів У 7 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу при пологах Надал поїхав у зону бойових дій та повіз дрони для захисників В Тернопільському ДСНС на одного інспектора-хабарника стало більше Через бажання мати ставок в заказнику тернополянин має проблеми В Тернополі справу ще одного "перевізника" передали до суду Захисники з Тернополя, які повертаються з фронту з пораненнями, отримують 10000 грн на реабілітацію - Сергій Надал Як на Тернопіллі "борються" з розкраданням бюджетних коштів при закупівлях Нові багатоканальні швидкі зарядки «Bandera Power» для наших Захисників з Тернополя - Сергій Надал На Тернопільщині СБУ ліквідувала чергову схему втечі за кордон, яку організував військовослужбовець місцевої бригади

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Ще кілька років тому тут був чи не найгірший відрізок дороги. У радянські часи дамбу ставу облаштовували таким чином, щоб за необхідності швидко її зруйнувати. Таким чином намагалися ускладнити прохід ворогу.

Більше 70 років не було навіть натяку на ремонт дамби. Натомість зростала кількість транспорту і навантаження на гідротехнічну споруду. Саму дорогу називали “вбивцею ходової”.

Дамба була настільки складним об’єктом, що за її ремонт жоден попередник Сергія Надала, перекладаючи відповідальність на “наступників”. Лише при Надалу ухвалив рішення провести капітальний ремонт дамби та відновити дорогу у співфінансуванні з державою. 

Підготовка до початку ремонту тривала кілька місяців, адже вздовж дамби проходили мережі.

Під час ремонту дамби капітально реконструювали: дорогу; пішохідні зони; дощоприймачі; колодязі інженерних мереж; водогін; частину шлюзу; освітлення; каналізаційний колектор. Два роки тривали роботи. Загальна вартість проєкту склала понад 25 млн грн. Тепер тут міцна основа. “Подушка” гранітного щебеню має міцність до тисячі кілограм на метр кубічний. Сьогодні тут гладенька дорога, якою зручно користуватися

 

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.