Нове на сайті:
Ольга Похиляк - кандидат у депутати Тернопільської міської ради (відео) Прокуратура оскаржуватиме м’який вирок хуліганам, які жорстоко побили тернополянина В Тернополі освітнє трансфер-містечко сликає освітян! Віктор Мацикур: "Що важливіше – досвід чи молодість та незаангажованість?" На Тернопільщині чергового терориста засудили. Але вкотре ЗАОЧНО!? 15 жовтня відбудеться п'яте засідання Номінаційного комітету «Громадського бюджету 2021» Що символізують зіркова і славна алеї у Тернополі? Викрито ще одну міжрегіональну групу наркоторговців Винного у смерті пішохада засудили на чотири роки позбавлення волі Судитимуть братів-шахраїв, які обікрали людей на мільйони гривень На Тернопільщині митник заподіяв збитків державним інтересам на суму майже 2 мільйони гривень Щоб вижити, хворі на СОVID-19 змушені купувати за власний кошт контрабандні ліки з потроєною націнкою Що у Тернополі будуть робити з "загубленими" автомобілями В Тернополі трагічно загинула заступник директора однієї зі шкіл Беверлі Хіллз за спеціальними цінами

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Ще кілька років тому тут був чи не найгірший відрізок дороги. У радянські часи дамбу ставу облаштовували таким чином, щоб за необхідності швидко її зруйнувати. Таким чином намагалися ускладнити прохід ворогу.

Більше 70 років не було навіть натяку на ремонт дамби. Натомість зростала кількість транспорту і навантаження на гідротехнічну споруду. Саму дорогу називали “вбивцею ходової”.

Дамба була настільки складним об’єктом, що за її ремонт жоден попередник Сергія Надала, перекладаючи відповідальність на “наступників”. Лише при Надалу ухвалив рішення провести капітальний ремонт дамби та відновити дорогу у співфінансуванні з державою. 

Підготовка до початку ремонту тривала кілька місяців, адже вздовж дамби проходили мережі.

Під час ремонту дамби капітально реконструювали: дорогу; пішохідні зони; дощоприймачі; колодязі інженерних мереж; водогін; частину шлюзу; освітлення; каналізаційний колектор. Два роки тривали роботи. Загальна вартість проєкту склала понад 25 млн грн. Тепер тут міцна основа. “Подушка” гранітного щебеню має міцність до тисячі кілограм на метр кубічний. Сьогодні тут гладенька дорога, якою зручно користуватися

 

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Вибір-2020

Нас відвідали

Карта сайту

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу. Фільми в кінотеатрах на KINOafisha.ua. Телепрограма на TVgid.ua.

Яндекс.Метрика