Нове на сайті:
СБУ та Нацполіція заблокували ще один канал переправлення чоловіків за кордон з Тернопільщини Від початку року 2286 військовослужбовців громади отримали від міської ради допомогу на спорядження: Сергій Надал Власники житла, пошкодженого внаслідок ракетної та БПЛА-атаки 6 червня, отримають одноразову грошову допомогу Застосунок «е-Тернопіль» увійшов до шортлиста премії Mobile-First Award 2025 62 тернополян, квартири яких постраждали від ракетної атаки, отримають грошову допомогу від міської ради. Тернопіль отримав новий автомобіль соціального таксі Де опиниться Головко - за кордоном чи за гратами!? У Зарваниці зібралися родини наших захисників з Тернополя - полеглих і зниклих Тернопіль передав 48 безпілотників та три MAVIC 3T 55-му стрілецькому батальйону СБУ і Нацполіція затримали 2-х поплічників рф, які у Гусятині підпалили військовий позашляховик З 25 червня в Тернополі змінюється нумерація автобусів і тролейбусів СБУ ідентифікувала чергового зрадника з Донбасу: тернопільський суд заочно засудив його до 15 років за ґратами Від дронів до ветеранського бізнесу: комплексна підтримка ЗСУ по-тернопільськи Тернопіль передав 20 генераторів бійцям 71-ої єгерської бригади ДШВ Ампфутбольна команда “Вікінги” з Тернополя провела перший матч проти житомирських “Титанів”

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Ще кілька років тому тут був чи не найгірший відрізок дороги. У радянські часи дамбу ставу облаштовували таким чином, щоб за необхідності швидко її зруйнувати. Таким чином намагалися ускладнити прохід ворогу.

Більше 70 років не було навіть натяку на ремонт дамби. Натомість зростала кількість транспорту і навантаження на гідротехнічну споруду. Саму дорогу називали “вбивцею ходової”.

Дамба була настільки складним об’єктом, що за її ремонт жоден попередник Сергія Надала, перекладаючи відповідальність на “наступників”. Лише при Надалу ухвалив рішення провести капітальний ремонт дамби та відновити дорогу у співфінансуванні з державою. 

Підготовка до початку ремонту тривала кілька місяців, адже вздовж дамби проходили мережі.

Під час ремонту дамби капітально реконструювали: дорогу; пішохідні зони; дощоприймачі; колодязі інженерних мереж; водогін; частину шлюзу; освітлення; каналізаційний колектор. Два роки тривали роботи. Загальна вартість проєкту склала понад 25 млн грн. Тепер тут міцна основа. “Подушка” гранітного щебеню має міцність до тисячі кілограм на метр кубічний. Сьогодні тут гладенька дорога, якою зручно користуватися

 

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.