Нове на сайті:
СБУ та Нацполіція заблокували ще один канал переправлення чоловіків за кордон з Тернопільщини Від початку року 2286 військовослужбовців громади отримали від міської ради допомогу на спорядження: Сергій Надал Власники житла, пошкодженого внаслідок ракетної та БПЛА-атаки 6 червня, отримають одноразову грошову допомогу Застосунок «е-Тернопіль» увійшов до шортлиста премії Mobile-First Award 2025 62 тернополян, квартири яких постраждали від ракетної атаки, отримають грошову допомогу від міської ради. Тернопіль отримав новий автомобіль соціального таксі Де опиниться Головко - за кордоном чи за гратами!? У Зарваниці зібралися родини наших захисників з Тернополя - полеглих і зниклих Тернопіль передав 48 безпілотників та три MAVIC 3T 55-му стрілецькому батальйону СБУ і Нацполіція затримали 2-х поплічників рф, які у Гусятині підпалили військовий позашляховик З 25 червня в Тернополі змінюється нумерація автобусів і тролейбусів СБУ ідентифікувала чергового зрадника з Донбасу: тернопільський суд заочно засудив його до 15 років за ґратами Від дронів до ветеранського бізнесу: комплексна підтримка ЗСУ по-тернопільськи Тернопіль передав 20 генераторів бійцям 71-ої єгерської бригади ДШВ Ампфутбольна команда “Вікінги” з Тернополя провела перший матч проти житомирських “Титанів”

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Отримати відповідь на важливі запитання відтепер можна за номером (067) 009-1540

Відтепер за телефонами 067-00-91-540, (0352) 40-15-40 можна отримати консультації з питань розвитку Тернопільської міської територіальної громади, щодо благоустрою, роботи міських служб, культурного та спортивного життя міста. Лінія працює з понеділка до п’ятниці з 9-ї до 18-ї години.

Міський голова Тернополя Сергій Надал зазначив, що запуск call-центру – це ще один спосіб оперативного реагування на запити громадян і створення надійної сервісної служби на базі міської ради.

“Міська рада має бути якісною сервісною службою для тернополян, коли люди максимально швидко отримують потрібну допомогу без зайвої бюрократії. З цією метою ми щороку впроваджуємо електронні сервіси. Проводимо навчання і тренінги, щоб люди мали більше можливостей, а перепон ставало менше. Call-центр — це ще один спосіб комунікації самоврядування з тернополянами. Сподіваюся, що він покращить діалог і допоможе швидше вирішувати нагальні питання”, - Зазначив Сергій Надал.

Варто знати:

  • Тернопіль належить до найбільш “цифрових” міст України, де діє низка сервісів, які спрощують життя городян і дають можливість швидко отримувати послуги та брати участь у житті міста.
  • Зокрема у Тернополі працює відкритий Громадський бюджет міста, коли самі мешканці міста самостійно пропонують проєкти з розвитку міської інфраструктури та інші суспільно важливі проєкти і визначають на що будуть витрачені кошти. Паралельно діє шкільний громадський бюджет, у формуванні беруть учні шкіл.
  • Тернопіль став першим в Україні, де запрацював єдиний електронний квиток для громадського транспорту, що спрощує розрахунки під час пересування містом.
  • Більше року працює сіті-бот “Назар”, сервіс котрий дає можливість тернополянам за допомогою популярних месенджерів отримати низку найпоширеніших міських послуг, починаючи від сплати за комуналку і закінчуючи можливістю отримати інформацію про діяльність місцевого депутата.
  • Нещодавно сервіс поповнився новою послугою, яка дозволяє отримати усю інформацію про оформлення персоніфікованого електронного квитка «Соціальна карта тернополянина» та перевірити баланс карти.
Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.