Нове на сайті:
У 3 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу в складних неонатальних випадках Обіцяли допомогти "швидко перебігти кордон"... Єгері 68 бригади знищують «тернопільськими» FPV дронами ворожу спецтехніку Бійці 55 батальйону: Дрони від тернопільської міської ради знищують окупантів Два роки бореться з онкологією: молодий військовий з Тернополя Дмитро Линва потребує допомоги У 4 закладах Тернопільщини можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті Як врятувати кошенят в Тернополі, де немає жодного притулку для тварин Відомий журналіст про зневагу до Тернопільщини зі сторони Києва 22 дрони-розвідники передали від Тернополя на передову для окремої механізованої бригади сухопутних військ - Сергій Надал Волонтери «Допомоги армії від Тернополя» доправили передачі на фронт нашим захисникам» - Сергій Надал Сергій Надал повіз на фронт вантажний бус для тернопільських артиллеристів У 7 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу при пологах Надал поїхав у зону бойових дій та повіз дрони для захисників В Тернопільському ДСНС на одного інспектора-хабарника стало більше Через бажання мати ставок в заказнику тернополянин має проблеми

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Громадяни через call-центр мають змогу контролювати виконання своїх заявок сервісними міськими службами

Що відбулося?

Кілька тижнів у Тернополі працює інформаційна лінія Тернопільської міської ради. Новий сервіс кардинально покращує роботу міських служб. За його допомогою не лише повідомляють про проблему, але й отримують зворотній зв’язок від заявника.

Міський голова Тернополя Сергій Надал зазначив, що запуск call-центру ще один крок до  оперативного реагування на запити громадян та створення надійної сервісної служби на базі міської ради.

“Call-центр — це спосіб комунікації з тернополянами. Ключовим у цьому сервісі є зворотній зв’язок. Тобто, людина, яка реєструє свою заявку не лише повідомляє про проблему, але й отримує інформацію про вжиті заходи. Тобто, людина розуміє, як відреагували на її звернення. Для міських служб — це велике джерело інформації. Ми фіксуємо, наскільки заявники задоволені вжитими заходами та покращуємо роботу міської служби”, - Зазначив Сергій Надал.

Як працює і які переваги дає call-центр

Call-центр надає довідки з різних питань життєдіяльності міста. Проте ключовим є налагодження зворотнього зв’язку. Кожна заявка реєструється. Заявник обов’язково отримує зворотню реакцію про вжиті заходи.

Заявки групуються за різними напрямками роботи. Ця інформація аналізується. Якщо проблема регулярно повторюється, тоді відповідне управління міської ради займається усуненням причин проблеми.

Під час кожного звернення фіксується особисті дані заявника. Таким чином, усувається проблема хибних звернень. Кожен заявник підходить свідомо до свого звернення.

Міські служби розуміють, чи проблема, з якою звернувся мешканець міста, була одиничною, чи має системний характер і потребує реагування на вищому рівні.

“Збір інформації та її аналіз про проблеми дозволяє моніторити ефективність роботи служб. Адже, якщо робота виконана неякісно, переробляли її доводиться підряднику. З однієї сторони це дисциплінує підрядників, а з іншої — люди чітко бачать, як реагують на їхні звернення. Так працюють більшість служб європейських міст”, - зазначив Сергій Надал.

Як скористатися послугами сервісу

Скористатися послугами сall-центру можна телефонами 067-00-91-540, (0352) 40-15-40. Тут можна отримати консультації з питань розвитку Тернопільської міської територіальної громади, щодо благоустрою, роботи міських служб, культурного та спортивного життя міста.

Лінія працює з понеділка до п’ятниці з 9-ї до 18-ї години.

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.