Неділя, 08 січня 2012, 20:56
Намагання влади заробити побільше грошей все більше нагадує театр абсурду
“Розміщувати афіші, плакати та наклейки без відповідного дозволу ЗАБОРОНЕНО” - плакати із таким надписом з’явилися нещодавно на усіх рекламних тумбах міста.
Ще кілька днів тому городяни користувалися рекламними щитами безкоштовно. Зараз же за кожне оголошення найменшого формату слід буде платити 25 копійок. За афішу форматом А-4 ж рекламодавці платитимуть 35 копійок. Аби отримати дозвіл на розміщення реклами, слід звернутися за адресою вул. Сліпого 3. Там уже вирахують ціну, за яку цей дозвіл можна отримати. Ціна залежить від формату оголошень, їхньої кількості та кількість днів, які вони мають висіти.
Утім, багатьом рекламодавцям таке нововведення не подобається. Особливо тим, хто хоче повішати кілька приватних, написаних від руки оголошень.
- Недавно я продавав свою швейну машинку, то розмножив на ксероксі з двадцять оголошень і розклеїв їх по тумбах, - каже тернополянин Василь Кравець в коментарі для “20 хвилин” - Але тепер, мабуть, доведеться розклеювати такі оголошення в під’їздах. Бо платити і про щось домовлятися за тих кілька афіш безглуздо. Думаю, тепер навпаки збільшиться кількість оголошень на стінах та стовпах, бо немає вже місць де їх можна легально і безкоштовно вішати.
Напевне, це добре, коли орган місцевого самоврядування робить новаційні кроки в спробах якомога повніше наповнити бюджет. Але якщо ці потуги, на думку багатьох, виглядають в результаті безглуздими, то влада, яка їх ініціювала, виглядає некомпетентною. Адже хіба дійсно міський голова Тернополя Сергій Надал вірить в те, що тисячі тернополян, які розвішують щодня приватні оголошення, будуть бігати й платити за це? Чи піде старенька, яка, приміром, здає кімнату для студентів і пише оголошення про це на клаптику паперу, оплачуватиме кілька гривень за таке в казну? Як бачить взагалі цей процес міськрада? Невже вона сподівається, що свідомий тернополянин повірить в те, що завтра він заплатить за оголошення, наприклад, що у нього пропав домашній улюбленець, візьме чек, прийде до тумби, а там стоятиме контролер, який дозволить йому наклеїти оголошення, і що цей же контролер виконуватиме ще й функції охоронця, який цілодобово буде пантрувати, щоб на оплачене оголошення вже за годину хтось не наклеїв інше?
Звісно, що все це абсурдно виглядає. Хіба дійсно влада в Тернополі вже настільки вважає городян за простаків, що вірить у те, що ті будуть витягувати гроші з власних кишень на те, що проконтролювати неможливо апріорі?
Хоче керівник прес-служби Тернопільської мерії Катерина Калуш газеті «20 хвилин» оптимістично заявила: "Таке рішення прийняв нещодавно виконком для того, щоб упорядкувати ситуацію з розміщенням оголошень. Таким чином розміщення реклами можна буде чітко контролювати. Комунальники будуть стежити за тим, аби оплачені оголошення ніхто не зірвав. Також будемо активно контролювати, аби оголошення не клеїли в недозволених місцях — на стовпах, стінах будинків, деревах.
Отже Ви, шановні читачі, зрозуміли – пані Калуш фактично пообіцяла, що комунальники в місті нарешті наведуть порядок з рекламками і охоронятимуть їх. Віримо їй і гайда всі оплачувати свої оголошення …
Коментарі
Стрічка RSS коментарів цього запису