П'ятниця, 23 березня 2012, 22:37
Проїжджаючи разом зі знайомим з Харкова по вул. Коновальця у Тернополі, нас шокував вигляд конструкцій зовнішньої реклами типу «сіті-лайт».
Їхній вигляд зовнішньою рекламою вже назвати важко, швидше, це реклама міської безгосподарності. У цій галузі в місті склалась дуже дивна ситуація, оскільки, звинувачуючи попередників (а я хочу нагадати, що до 2011 року в місті цим напрямком займалось КП «Адмінтехінспекція»), нинішні чиновники, по-перше, повністю втратили контроль над надходженнями коштів в бюджет від зовнішньої реклами (чи, можливо, спрямували в іншу не бюджетну кишеню), а по-друге довели до повного бардаку зовнішній вигляд рекламних конструкцій, вкотре спотворивши обличчя нашого міста.
З блогу Тараса Юрика, депутата Тернопільської міськради на сайті «Погляд»