Нове на сайті:
Бійці 55 батальйону: Дрони від тернопільської міської ради знищують окупантів Два роки бореться з онкологією: молодий військовий з Тернополя Дмитро Линва потребує допомоги У 4 закладах Тернопільщини можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті Як врятувати кошенят в Тернополі, де немає жодного притулку для тварин Відомий журналіст про зневагу до Тернопільщини зі сторони Києва 22 дрони-розвідники передали від Тернополя на передову для окремої механізованої бригади сухопутних військ - Сергій Надал Волонтери «Допомоги армії від Тернополя» доправили передачі на фронт нашим захисникам» - Сергій Надал Сергій Надал повіз на фронт вантажний бус для тернопільських артиллеристів У 7 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу при пологах Надал поїхав у зону бойових дій та повіз дрони для захисників В Тернопільському ДСНС на одного інспектора-хабарника стало більше Через бажання мати ставок в заказнику тернополянин має проблеми В Тернополі справу ще одного "перевізника" передали до суду Захисники з Тернополя, які повертаються з фронту з пораненнями, отримують 10000 грн на реабілітацію - Сергій Надал Як на Тернопіллі "борються" з розкраданням бюджетних коштів при закупівлях

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Цьогоріч мерія Тернополя планує поповнити міський бюджет коштами за розміщення зовнішньої реклами на суму 3 млн. грн. Це майже на 1 млн. грн. більше, ніж у 2011 році. Поряд з тим, з 1 квітня збільшується вартість розміщення засобів промоції. Розмір плати зросте майже на чверть.

Загалом тарифи на розміщення реклами у Тернополі не переглядалися з 2008 року. З того часу значно зріс розмір заробітної плати, збільшилась вартість енергоносіїв, відбулись інфляційні процеси. Тому підвищення вартості розміщення реклами є цілком виправданим, переконує начальник управління стратегічного розвитку ТМР Юрій Дейнека. Іншим мотивом подорожчання промоції є, звісно, збільшення надходжень до міського бюджету. Також у мерії готують концепцію рекламного розвитку міста. Відповідно до неї, у центральній частині міста не повинно бути застарілих рекламних носіїв, рекламних щитів. Перевагу буде віддано саме відео – сучасним екранним конструкціям, «плазмотронам» і так далі. Ця концепція передбачає поступову заміну протягом найближчих трьох років усіх застарілих відеоконструкцій. Місто планується розмежувати на три зони: 1 – центр, 2 – спальні райони, 3 – околиці міста та об’їзна дорога. Згідно з новими правилами, суб’єкти платитимуть за рекламу залежно від місця її розміщення. Логічно, що найдорожчою вона буде у центрі міста, а найдешевшою – на околицях.

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.