Нове на сайті:
Замість випускного у школі рідні готуються до похорону школяра У 3 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу в складних неонатальних випадках Обіцяли допомогти "швидко перебігти кордон"... Єгері 68 бригади знищують «тернопільськими» FPV дронами ворожу спецтехніку Бійці 55 батальйону: Дрони від тернопільської міської ради знищують окупантів Два роки бореться з онкологією: молодий військовий з Тернополя Дмитро Линва потребує допомоги У 4 закладах Тернопільщини можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті Як врятувати кошенят в Тернополі, де немає жодного притулку для тварин Відомий журналіст про зневагу до Тернопільщини зі сторони Києва 22 дрони-розвідники передали від Тернополя на передову для окремої механізованої бригади сухопутних військ - Сергій Надал Волонтери «Допомоги армії від Тернополя» доправили передачі на фронт нашим захисникам» - Сергій Надал Сергій Надал повіз на фронт вантажний бус для тернопільських артиллеристів У 7 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу при пологах Надал поїхав у зону бойових дій та повіз дрони для захисників В Тернопільському ДСНС на одного інспектора-хабарника стало більше

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Цього разу телевізійники славили команду Надала за “здобутки” в галузі ЖКГ...

Нещодавно на екрани наших з вами телевізорів вийшов черговий блок-бастер про досягнення тернопільської влади на чолі з мером-свободівцем Сергієм Надалом. Стосувався він того, як в Тернополі провели реформу в окремо взятій галузі - житлово-комунальному господарстві. І попри те, що самі тернополяни навіть не підозрювали, що живуть практично в Європі, влада міста регулярно звітує про "покращення життя вже сьогодні".

Звісно, такі “проморолики” добре пудрять мізки людям, які живуть не в Тернополі...

Адже сюжет зроблений свідомо так, що на тлі негараздів та трагедій в інших містах України, життя в Тернополі для людей виглядає ледь не безтурботним, адже про благополуччя і комфорт городян піклується “незрівнянна” за професійністю та неабиякими досягненнями влада на чолі з мером Сергієм Надалом. Чого варті хоча б слова пана міського голови про те, що бажаючих працювати в ніші колишніх комунальних ЖЕКів хоч відбавляй. Або усміхнений заступник мера Владислав Стемковський, який розповідає про те, як владі було раніше “жаль” комунальні ЖЕКи, які завжди щось хотіли від неї.... А пересічним тернополянам, яким “пощастило” взяти участь в програмі, особливо пенсіонерам, виявляється, від ЖЕКів не вистачає тільки ... дротів для сушіння білизни та пристосувань для тріпання коврів у їхніх дворах.

Одним словом, дивитися такі ролики на національному каналі тернополянам, які щодня стикаються з роботою тих же комунальників і ЖЕКів у місті, без сміху неможливо.

А ще чомусь бере образа за те, що з нас чиновники вкотре роблять таких собі “лошаріків”, коли намагаються переконати в тому, чого насправді немає. До того ж роблять це, на наше переконання, вкрай примітивно і непрофесійно.

Але, повторимося, телевізійні “проекти” розраховані на електорат в тих регіонах, де ще тягнибоківці не встигли побувати при владі. А ми ж повернемося до “наших баранів”.

Звісно, нас журналістів, мало хвилює популізм самого ролика. Нам більше цікаво, як професійно зробили його наші колеги. І ми проаналізували побачене й зрозуміли, що вкотре не обійшлося без “ляпів”, які вже стають звичними у публікаціях чи відеороликах, в яких мова йде про “здобутки” влади у Тернополі на чолі з паном Надалом.

ТТ не одноразово аналізував такі матеріали.

Так от, повторимося, цього разу знову не обійшлося без "ляпів", які так щедро плодять київські журналісти і які так непрофесійно не помічає прес-служба міської ради. Наприклад, на 8 хвилині, міський голова Сергій Надал завзято розказує, як вони 2 роки тому почали слідкувати за роботою ЖЕКів, як оголосили конкурс на найгірший та розірвали угоду на обслуговування житла з двома ЖЕКами. Проте, станом на час зйомок фільму, при владі свободівська команда не пробула і півтора роки, а що вже говорити про два... А один з найгірших ЖЕКів за результатами першого аналізу (КК "Коменерго-Тернопіль") не тільки не пропав з ринку послуг, а навіть умудрився здобути додаткові будинки на мікрорайоні "Канада".

На 11 хвилині в кабіну ліфта входить звичайна мешканка міста, яких протягом програми було показано вдосталь. А от вже на 13 хвилині ця "звичайна" пересічна людина стає заступником директора одного з приватних ЖЕКів - ПП "Люкс". Дивним видається, що при розмові про теплові пункти забули сказати, про яку саме школу йдеться, хоча конкретика в ролику присутня. От тільки не завжди правильна. Так, наприклад, після того, як владика Василій Семенюк став Єпископом, то Катедральний собор почали іменувати з префіксом "архи-". Мер навіть був присутнім на урочистостях, але прес-службі напевно забули про це сказати, тому собор в ролику і далі "катедральний".

Для чого згодилася поїздка журналістів  ТВ-4 до Польщі?

Цікавим є факт, коли київські журналісти використали відео тернопільського телеканалу ТВ-4. Нагадаємо, що саме знімальна група "тівішніків" їздила за рахунок керівників приватних ЖЕКів до Польщі декілька місяців тому. От тепер прийшов час відробляти відзнятим матеріалом. Хоча закрити мікрофон намір таки був. Пробували це зробити титрами.

А от вдало використати рейтинг журналу "Коментарі" авторам ролика вдалося на всі сто (див. на 17 хв.). Попри те, що до показників 2010 року Тернопіль не дотягнув понад 40 балів, про це ні пари з уст. Весь акцент зроблено на 4-му місці згаданого рейтингу (http://www.t-weekly.org.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=3625:2012-04-20-13-10-28&catid=6:2011-01-24-17-19-17&Itemid=5).

Виробники промо-ролика, ау!?

Ну і найцікавішою є інформація про підприємство, яке виготовило цей шедевр журналістського мистецтва. Про ТОВ "Євразія-Медіа" в Інтернеті згадок обмаль. Немає навіть офіційного сайту цього підприємства. Але це і зрозуміло, адже підприємство вважають такою собі фірмою для відмивання коштів. Цитуємо виступ заступника Генерального прокурора України Т.Корнякової назасіданні Уряду 22 листопада 2006 р.: "Комерційними структурами,зокрема, товариством "Євразія-медіа", Українським туристичним агентством,які зареєстровані за однією адресою і співпрацюють з "Нафтогазом",перераховано 15,5 млн. грн. за надання нібито рекламних та туристичних послуг". Зрозуміло, що роки біжать, і підприємство може цілком легально працювати вже тривалий час. Але те, що за такий доволі довгий період роботи в медіа-бізнесі і щоб так було мало згадок в Інтернеті - це нас і далі насторожує.

P.S. За повідомленнями деяких інтернет-ЗМІ, тільки на виготовлення цього промоційного сюжету було витрачено понад десять тисяч умовних одиниць...

"Тернопільський тиждень"

 
 

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.