Нове на сайті:
"Тернопіль для ЗСУ: 16-й батальйон отримує крила та міць" У Тернополі судитимуть ще одного пособника окупантів Понад шість мільярдів гривень податків і зборів отримали місцеві бюджети Тернопільщини Корупція в Україні не має меж Тернополянин Володимир Драбчук збирає донати, підкорюючи гори в амуніції У Тернополі судитимуть псевдопрокурорку з Луганщини Бухгалтери КП "Тернопільводоканал" не шкодували собі на премії Тернопільські слідчі з СБУ зібрали доказову базу на одну з перших колаборанток “Інноваційний захист українського неба”: Тернопіль придбає SpaceRay MT2000 для ЗСУ Понад 3000 військових отримали допомогу: Тернопіль підтримує захисників “Від інструментів до безпеки”: Тернопіль передав бензопили для ЗСУ Тернопіль: острів чистого повітря чи жертва брудних ігор? Інноваційні “очі” в небі: Тернопіль передав ЗСУ 50 новітніх дронів Найкраща школа в області - не в Тернополі Тернопіль для ЗСУ: Сергій Надал про нову техніку, що рятує захисників

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

або роздуми про те, чим займається Тернопільська міська рада і чи варто їй вірити?

Останнім часом складається враження, що Тернопільська міська рада тільки тим і зайнята, що прискіпливо переглядає місцеві газети та телеканали, після чого одразу ж на офіційному сайті та у ”своїй” газеті, а також в „просвободівських” ЗМІ говорить своє, як правило зовсім протилежне вже оприлюдненій тій чи іншій інформації.

Згадати хоча б ті ж школи у Кутківцях і Пронятині, які, як стверджують деякі місцеві політики та ЗМІ, планують закрити. Одразу після цього мер Тернополя Сергій Надал у своїй заяві запевнив, що  ”повідомлення, коментарі, здогадки, що стосуються закриття шкіл та дитсадків у Тернополі є такими, що не відповідають дійсності”. ”Усі ці випадки, - вважає пан Надал, - недолугою провокацією опонентів для дискредитації команди ”Свободи”, що прийшла до міської ради наводити лад у Тернополі…”

Або ж інший приклад – тільки но в газеті ”Місто” журналіст висловив припущення, що перша робоча поїздка деяких керівників Тернополя до Польщі відбулася за кошти платників податків, тобто бюджету міста, як мер на першій же прес-конференції після приїзду, ледь не першим же ділом, пояснив представникам ЗМІ, що він з колегами здійснив ”вояж” за кошти поляків. Тобто, на пальне вони потратилися, їхали ж бо чиновники автівками. І ще добові оплатилися з казни. А інші витрати, певно малися на увазі харчування, проживанння та і нші ”приємні речі”, оплачувала приймаюча сторона.

Хоча тут знову ж таки виникає питання – за які такі заслуги міський голова обласного центру незалежної держави здійснює робочу, підкреслюю – робочу поїздку в іншу державу за, виходить, кошти цієї держави? Але зясовувати такі нюанси справа правоохоронних структур.

Та повернімося до реакції міськради на різноманітні, суспільно важливі теми, які висвітлюються у засобах масової інформації.

Тільки но місцеві ЗМІ заговорили про неминуче підвищення тарифів на проїзд в обласному центрі, як сайт Тернопільської міської ради, якому, до речі, мер радить найбільше довіряти як джерелу інформації, зявилася чергова і нформація і заява.

”Представники Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників, перевізники міських маршрутів Тернополя, власники автобусів звернулися до міського голови Сергія Надала з вимогою підвищити вартість проїзду у громадському транспорті Тернополя до 2 грн. 50 коп.

Мотивують перевізники це тим, що теперішній тариф ставить їх на межу виживання, не відповідає вартості пального, технічного обслуговування та інших матеріалів. В разі не вирішення цього питання перевізники готові провести Всеукраїнську протестну акцію.

Коментуючи дане звернення, міський голова Сергій Надал, зазначив:

«Без думки громади міська рада не допустить необгрунтоване підняття тарифів на перевезення пасажирів у громадському транспорті. Спочатку ми зробимо детальний розрахунок та економічний аналіз даного питання. Перш ніж приймати рішення управління траспорту та зв`язку  Тернопільської міської ради у ПК «Березіль» за участю громади Тернополя та перевізників проведе широке громадське обговорення даного питання».

Ось так. Пересічний тернополянин мав би це зрозуміти, напевне, наступним чином – на міську раду тиснуть первізники, які ледве зводять кінці з кінцями. Але оскільки влада в місті насамперед дбає про інтреси громади, то вона обовязково це питання публічно обговорить в ”Березілі”. Де відбуваютьі й інші дійства, урочистості та концерти.

Але тут одразу ж пригадується, що нещодавно так само громадськості міська рада пропонувала обговорити і підняття вартості гарячої води та теплопостачання. Обговорили. Що з то вийшло, відомо – тарифи все ж, як і, наче на додачу, й інші комунальні послуги, зросли.

Хтось сумнівається, що у випадку з підняттям проїзду в громадському транспорті Тернополя буде інакше? Тобто, що влада дослухається до думки громади? Я, особисто, ні. Чогось останніми роками перестав бути довірливим …

Віталій Крепич  

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.