Середа, 04 травня 2011, 15:02
Об’єднати «Аляску» має тролейбус №8.
У перспективі мешканці мікрорайону «Аляска» зможуть користуватися екологічно чистим пасажирським транспортом – тролейбусами. Нині владними коридорами активно обговорюється питання спорудження контактної мережі вулицями В. Великого, Морозенка та Симоненка, тим самим вдасться закільцювати даний мікрорайон та на повну потужність використовувати маршрут №8.
– Сьогоднішній тролейбусний маршруту №8, який має кінцеву зупинку «вул. В.Великого» (в районі церкви Св. Петра), є лише дотичним до житлового густонаселеного масиву «Аляска», відповідно є незручним для людей і збитковим для підприємства, – розповів директор КП «Тернопільелектротранс» Андрій Мастюх. – Але розуміємо, що цей мікрорайон потужно розростається, до того ж діючий маршрут з’єднує з Микулинецьким кладовищем та тубдиспансером тощо, тому ми вважаємо, що «Аляска» – найперспективніший проект розвитку тролейбусної мережі у найближчий час.
Наразі, щоб встановити контактну мережу на вулицях В. Великого, Морозенка та Симоненка (контактні опори на вул. В. Великого вже змонтовані), за розрахунками фахівців КП «Тернопільелектротранс» в цінах на 2001 рік потрібно 3 млн. грн.
– Це дуже перспективний район для тролейбусного депо, до того ж розширення тролейбусного маршруту №8 допомогло б місцевим жителям частково вирішити екологічні питання, адже поряд Об’їзна дорога, яка у недалекому майбутньому буде вкрай завантажена. Враховуючи те, що міська рада нещодавно прийняла програму реформування ЖКГ, у якій передбачено придбання 10 тролейбусів, що були у користуванні, ми змогли б без надзусиль з підсиленою матеріальною базою освоїти цей мікрорайон, – зазначив директор КП «Тернопільелектротранс».
Враховують побажання дачників
Тернопільські тролейбусники вивчають побажання тернополян, які саме в цей весняний час масово виїжджають на обробіток дачних ділянок. А тому в найближчий час графіки руху кількох маршрутів тролейбусів будуть підлаштовані під приїзд приміських поїздів.
– Нині група працівників КП «Тернопільелектротранс», – стверджує директор підприємства Андрій Мастюх, – відстежує пасажиропотік на зупинці громадського транспорту «Залізничний вокзал». А тому, ймовірно, графік кількох маршрутів відрегулюємо, щоб підлаштувати тролейбуси під приїзд приміських поїздів для забезпечення своєчасного і безперебійного перевезення пасажирів у напрямку спальних районів (БАМ, «Аляска», «Тинда»).
Натомість сьогодні, за словами Андрія Павловича, в будні від зупинки «Залізничний вокзал» маршрут №8 відправляється о 18.53 та 19.33, а 9-й маршрут – о 18.46, 19.00, 19.14, 19.28. Натоміть у вихідні маршрут №5 до залізничного вокзалу відправляється в напрямку БАМу о 18,37, 18.52, 19.08 та 19.38.
Окрім того, фахівці підприємства працюють над тим, щоб продовжити роботу маршруту №9 до 20-ї години.
- Зараз вивчаємо можливість продовжити роботу тролейбуса №9 у вихідні, адже розуміємо, що у зв’язку з подорожчанням палива, багато тернополян почали користуватися саме приміськими поїздами, відповідно ми повинні їх по приїзду потягів на станцію «Тернопіль» оперативно розвести по домівках, – резюмував Андрій Мастюх.
Тролейбусники у пошуках логотипу
Профспілковий комітет КП «Тернопільелектротранс» та адміністрація проводять конкурс на кращий логотип підприємства.
Для участі в конкурсі запрошуються всі бажаючі. Автори трьох кращих логотипів отримають цінні призи від партнера конкурсу Інформаційно-аналітичного центру «III-тє тисячоліття» (м. Тернопіль). Конкурсні роботи приймаються з 1 травня до 1 вересня 2011 року за адресою: 46020, м. Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7, КП «Тернопільелектротранс» (з поміткою: «На конкурс») або ж на електронну скриньку: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Голова оргкомітету – керівник профспілкового комітету КП «Тернопільелектротранс» Микола Карпишин. За довідками звертайтеся: 43-62-88
Як зазначив директор КП “Тернопільелектротранс» Андрій Мастюх, даний конкурс проводиться з метою більшої впізнаваності підприємства та популяризації найбільш екологічно чистого виду пасажирського транспорту серед мешканців Тернополя та його гостей