Нове на сайті:
Тернопільським управлінням СБУ ліквідовано канал збуту трофейної російської зброї криміналітету в західних областях України "Тернопіль для ЗСУ: 16-й батальйон отримує крила та міць" У Тернополі судитимуть ще одного пособника окупантів Понад шість мільярдів гривень податків і зборів отримали місцеві бюджети Тернопільщини Корупція в Україні не має меж Тернополянин Володимир Драбчук збирає донати, підкорюючи гори в амуніції У Тернополі судитимуть псевдопрокурорку з Луганщини Бухгалтери КП "Тернопільводоканал" не шкодували собі на премії Тернопільські слідчі з СБУ зібрали доказову базу на одну з перших колаборанток “Інноваційний захист українського неба”: Тернопіль придбає SpaceRay MT2000 для ЗСУ Понад 3000 військових отримали допомогу: Тернопіль підтримує захисників “Від інструментів до безпеки”: Тернопіль передав бензопили для ЗСУ Тернопіль: острів чистого повітря чи жертва брудних ігор? Інноваційні “очі” в небі: Тернопіль передав ЗСУ 50 новітніх дронів Найкраща школа в області - не в Тернополі

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Більше пів сотні автобусів не виїхали на маршрути.

У вівторок частина перевізників Тернополя вчинила акцію непокори і поставили свої автобуси вздовж набережної Тернопільського ставу , біля мерії, та на кількох вулицях міста.

Що ж спровокувало таку ситуацію?

ТОВ «Менс-Авто» і ті приватні перевізниками, які здали в оренду свої автобуси в дане підприємство, стверджують, що Тернопільською міською радою оголошено умови конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах м. Тернополя з порушенням вимог чинного законодавства. Адже об’єкти конкурсу сформовані таким чином, що унеможливлюють рівноправний доступ учасників до них, а також є нерівноцінними щодо рентабельності маршрутів. Також перевізники запевняють, щоначальник управління транспорту Тернопільської міськради Ігор Мединський,застосовуючи погрози, змушував директора «Менс-Авто» розірвати договори з приватними перевізниками і передати їхні автобуси на обслуговування в КП «Міськавтотранс», мотивуючи це підтримкою комунального підприємства.

Всі дії управління транспорту спрямовані на те, щоб змусити власників автобусів примусово віддавати свої машини в оренду комунальному підприємству, для того, щоб «начебто наповнити міську казну за рахунок коштів за випуск автобусів», а насправді для монополізації та необмеженого впливу на перевізників. Принаймні, такої думки страйкуючі перевізники.

Сторони конфлікту звинувачують один одного в неправді

Представники міської ради, в свою чергу, кажуть, що страйкують лише два перевізника (хоча у Тернопільському прес-клубі, де відбулася їхня зустріч з місцевими ЗМІ, перевізників було біля десятка – прим.авт). Івонив черговий раз вимагають підняти тарифи на перевезення пасажирів до 2 грн. 50 коп.

Страйкарі ж говорять, щоне вартість проїзду, яким влада спекулює,а нерівноправні умови конкурсу, корупція є причиною акції непокори.

Ігор Мединський перед журналістами заявив, що умови конкурсу були оголошені після громадських обговорень, за участю перевізників та громадськості, погоджені антимонопольним комітетом та затверджені виконавчим комітетом міськради.

Перевізники називають це відвертою брехнею і демонструють копії заяв, які вони написали на ім’я міського голови, в прокуратуру, антимонопольний комітет та інші структури.

Чим закінчиться цей конфлікт спрогнозувати важко. Але перевізники запевняюють, що й далі готові до акцій непокори. То ж тернополянам потрібно очікувати на нові незручності. Як нам відомо з неофіційних джерел, у середу, 9 лютого, страйк продовжуватиметься і частина автобусів у цей день на маршрути знову не виїде... 

Віталій Гнатюк, газета “Місто” 

Коментарі  

 
+2 #1 flower 09.02.2011 12:35
так,доїхати з Сонячного 8 лютого було дійсно важко.Що вони собі думають??????????
 
Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.