Нове на сайті:
У 3 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу в складних неонатальних випадках Обіцяли допомогти "швидко перебігти кордон"... Єгері 68 бригади знищують «тернопільськими» FPV дронами ворожу спецтехніку Бійці 55 батальйону: Дрони від тернопільської міської ради знищують окупантів Два роки бореться з онкологією: молодий військовий з Тернополя Дмитро Линва потребує допомоги У 4 закладах Тернопільщини можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті Як врятувати кошенят в Тернополі, де немає жодного притулку для тварин Відомий журналіст про зневагу до Тернопільщини зі сторони Києва 22 дрони-розвідники передали від Тернополя на передову для окремої механізованої бригади сухопутних військ - Сергій Надал Волонтери «Допомоги армії від Тернополя» доправили передачі на фронт нашим захисникам» - Сергій Надал Сергій Надал повіз на фронт вантажний бус для тернопільських артиллеристів У 7 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу при пологах Надал поїхав у зону бойових дій та повіз дрони для захисників В Тернопільському ДСНС на одного інспектора-хабарника стало більше Через бажання мати ставок в заказнику тернополянин має проблеми

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Тернопіль увійшов у число трьох міст в Україні, де буде впроваджено пілотний проект безконтактної системи оплати за проїзд – «Соціальна картка тернополянина». Першим можливості електронної системи випробує на собі КП «Тернопільелектротранс». У кожен транспортний засіб підприємства встановлять валідатор – пристрій для здійснення оплати за проїзд.

Валідатори встановлять на вході громадського транспорту. У тролейбусах є два повноцінні входи – середні та задні двері. Відповідно стільки ж механізмів тут встановлять. При вході пасажири мають вставити в апарат заздалегідь куплений квиток для того, щоб валідатор міг його погасити або просканувати персоніфіковану картку з чіпом. Паперовий квиток, погашений валідатором, містить інформацію про дату і час поїздки, номер маршруту, номер транспортного засобу, в якому він погашений, та персональний номер валідатора.

На лінії працюватимуть контролери. Електронним зчитувачем, схожим на сенсорний телефон, вони скануватимуть багаторазові пластикові картки пасажирів (тих, хто ними користується) та наявність одноразових проїзних квитків в інших пасажирів. Якщо штрих-код не зчитується, це означає, що квиток підроблений або був уже використаний. Електронна картка – засіб багаторазового використання. Усе залежить від того, скільки коштів пасажир покладе на рахунок. Натомість одноразовим квитком можна скористатися тільки раз. Пільговикам видаватимуть персоніфіковані соціальні картки, – пояснює директор КП «Тернопільелектротранс» Андрій Мастюх. – На цих картках буде фото пільговика, його прізвище, ім’я та номер пенсійного посвідчення. Картками можуть скористатися тільки їхні власники. Відтак контролер, перевіривши посвідчення, побачить фото людини, якій воно видане, тому підміни бути не може.

Зазначимо, що в цей проект активно має включитися управління соціальної політики Тернопільської міської ради, яке обліковує населення пільгових категорій, відповідно воно й видаватиме індивідуальні картки пільговикам. Разом з тим, потрібно зауважити, що «Соціальну картку тернополянина» у перспективі можна буде використовувати в інших сферах, окрім транспорту, наприклад, для оплати житлово-комунальнх послуг, знижка в магазинах, аптеках, пропуск на підприємство тощо. Але це перспектива, над якою потрібно працювати…

Як показує практика, після встановлення електронної системи підприємство має можливість чітко отримувати інформацію, на якому маршруті, на котрій зупинці і в якій годині є пікове навантаження на транспорт, це відповідно дасть можливість відрегулювати графіки руху громадського транспорту так, щоб це було зручно для пасажирів – а це жителі нашого міста та гості. Окрім того, можливо, буде контролювати, який водій працював на котрому маршруті, відповідно зобов’яже перевізника чітко дотримуватись графіка руху, забезпечити водія перервою, не допустити роботи на маршруті нелегалів, відповідно дасть можливість захистити пасажирів від неякісних послуг. Адже транспортні засоби, котрі виїжджають на маршрути міста, обов’язково проходять передрейсову підготовку – огляд механіків на справність, водії проходять обстеження лікарів, – зазначив керівник тролейбусного депо.

Для впровадження даної системи є багато технічних питань, та основне – це психологічний настрій наших пасажирів. Встановлення валідаторів, програмного забезпечення, обчислювального центру – це питання часу, але інша сторона – це підготовка водія, персоналу та свідомості нашого пасажира.

Технічний прогрес змушує нас усіх рухатись уперед. Ще не так давно новинкою для нас був мобільний телефон, а тепер важко знайти того, хто не вміє ним користуватися. Ми маємо надію, що впровадження безконтактної системи оплати за проїзд тільки покращить якість обслуговування та взаємовідносини між учасниками руху – це водій та наш пасажир, – сподівається Андрій Мастюх, якого цитує Номер один”

      

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.