Нове на сайті:
У 3 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу в складних неонатальних випадках Обіцяли допомогти "швидко перебігти кордон"... Єгері 68 бригади знищують «тернопільськими» FPV дронами ворожу спецтехніку Бійці 55 батальйону: Дрони від тернопільської міської ради знищують окупантів Два роки бореться з онкологією: молодий військовий з Тернополя Дмитро Линва потребує допомоги У 4 закладах Тернопільщини можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті Як врятувати кошенят в Тернополі, де немає жодного притулку для тварин Відомий журналіст про зневагу до Тернопільщини зі сторони Києва 22 дрони-розвідники передали від Тернополя на передову для окремої механізованої бригади сухопутних військ - Сергій Надал Волонтери «Допомоги армії від Тернополя» доправили передачі на фронт нашим захисникам» - Сергій Надал Сергій Надал повіз на фронт вантажний бус для тернопільських артиллеристів У 7 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу при пологах Надал поїхав у зону бойових дій та повіз дрони для захисників В Тернопільському ДСНС на одного інспектора-хабарника стало більше Через бажання мати ставок в заказнику тернополянин має проблеми

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Тролейбусний парк Тернополя потребує оновлення, оскільки транспорт на межі зношування. Наприкінці літа місто купило три нових тролейбуси, сьогодні митне оформлення проходять ще дві електромашини.  Проте цього недостатньо, щоб оновити повністю парк «рогатого» транспорту.

Андрій Мастюх, директор КП «Тернопільелектротранс»: «На сьогоднішній день середній вік рухомого складу в Тернополі, тролейбусного парку, ми маємо на увазі,це є в межах 22-25 років. З них є 20 одиниць,які мають вік понад 30 років ».

Змінити ситуацію мала б Державна програма розвитку міського електротранспорту, прийнята у 2007 році. Проте з 2009-го вона не діє.

Андрій Мастюх, директор КП «Тернопільелектротранс»: «Нових тролейбусів немає вже з 2009 року. Програма не працює відколи уряд оголосив кризу, відтоді ця програма відкладена в інший стіл. Ми так розуміємо, є більш нагальні програми для виконання, тролейбус відкладений».

Згідно державних норм електротранспорт проходить капітальний ремонт після десяти років користування. Надалі використання тролейбусів контролює Державна технічна інспекція міського електричного транспорту. Підприємство проводить як щоденні, так і тижневі технічні огляди машин.

Андрій Мастюх, директор КП «Тернопільелектротранс»: «Ми як підприємство несемо повну відповідальність за того пасажира, якого ми взяли на зупинці. Ми зобов’язані довести до того місця призначення, в яке він повинен попасти».

За словами керівника підприємства, місто самостійно не може закупити нову техніку, оскільки вартість одного тролейбуса в середньому два мільйонигривень. Тому комунальники змушені брати техніку, яка була у використанні, але відмінної якості. Її ціна близько  двохсот тисяч гривень, повідомляє ІНТБ.

 

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.