Нове на сайті:
У 3 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу в складних неонатальних випадках Обіцяли допомогти "швидко перебігти кордон"... Єгері 68 бригади знищують «тернопільськими» FPV дронами ворожу спецтехніку Бійці 55 батальйону: Дрони від тернопільської міської ради знищують окупантів Два роки бореться з онкологією: молодий військовий з Тернополя Дмитро Линва потребує допомоги У 4 закладах Тернопільщини можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті Як врятувати кошенят в Тернополі, де немає жодного притулку для тварин Відомий журналіст про зневагу до Тернопільщини зі сторони Києва 22 дрони-розвідники передали від Тернополя на передову для окремої механізованої бригади сухопутних військ - Сергій Надал Волонтери «Допомоги армії від Тернополя» доправили передачі на фронт нашим захисникам» - Сергій Надал Сергій Надал повіз на фронт вантажний бус для тернопільських артиллеристів У 7 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу при пологах Надал поїхав у зону бойових дій та повіз дрони для захисників В Тернопільському ДСНС на одного інспектора-хабарника стало більше Через бажання мати ставок в заказнику тернополянин має проблеми

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Правила гри перевізників змінюються ледь не щодня.

Не встигли тернополяни звикнути до нововведень під час поїздок у громадському транспорті, які було запроваджено з 1 червня, як сталися чергові зміни. На вимогу пенсіонерів, які виявились за бортом безкоштовних перевезень у більшості міських маршруток, міський голова Тернополя Сергій Надал у непростих перемовинах з перевізниками таки домовився, що автобуси з класом «маршрутне таксі» возитимуть усіх без винятку пільговиків, щоправда, з обмеженням щодо кількості. А саме – не більше шести…  

Як виявилося, експеримент, який Тернопільська міська рада запровадила з 1 червня, протримався лише три доби.За два червневі дні понад 30 скарг отримала міська рада від літніх людей на нововведення міської ради, відповідно провівши тристоронні переговори у форматі мер – пасажири – перевізники. Останніх міському голові, м’яко кажучи, вдалося «переконати» (після переговорів ті виходили вкрай обурені) та повернути пасажиропотік у Тернополі практично у той період, який був до травневого конкурсу перевізників. Отож автобуси з режимом руху «маршрутне таксі» братимуть до 6 пільговиків, без розмежування пільгових пасажирів на категорії (в тому числі і пенсіонерів, які становлять левову частку пільгових пасажирів), натомість «соціальні» автобуси, як і раніше, возитимуть пільговиків без будь-яких обмежень.

– Вимушений констатувати, що управління транспорту не справилось із покладеним на нього завданням, ним не було досконало вивчено потребу тернополян у тому, як має бути забезпечено перевезення пасажирів. Крім того, тернополяни не змогли своєчасно отримати інформації про розклад руху, в т.ч. соціальних маршрутів та напрямки руху окремих маршрутів. Відсутність цієї інформації справедливо обурила людей. Під час нарад з перевізниками і мешканцями прийнято рішення: всі пільгові категорії пасажирів безкоштовно їздять усіма тролейбусами плюс 21-им «соціальним» автобусом (вартість проїзду – 1,25 грн. – авт.). Окрім того, у кожному «маршрутному таксі» буде їздити не менше 6-ти пільговиків будь-якої категорії (що мав на увазі мер під словами «не менше», залишається загадкою – чи це пенсіонер, інвалід чи учасник війни). Попередню норму про необмежений проїзд 7 категорій пільговиків скасують, – зазначив тернопільський мер Сергій Надал.

Окрім того, за словами мера, управління транспорту отримало доручення забезпечити розклеювання розкладу руху соціальних автобусів на всіх зупинках громадського транспорту. Аналогічну роботу всередині маршруток повинні були зробити перевізники.

Отож фактично у плані пасажироперевезень в Тернополі нічого не змінилося у порівнянні з мерією каденції Романа Заставного. За винятком того, що число пільговиків під пресом останні (а це неабиякий електорат під час виборів) збільшили з 5 до 6-ти. Тим самим Сергію Віталійовичу так і не вдалося виконати свою передвиборчу обіцянку возити в тернопільському транспорті всіх пільговиків без обмеження. При цьому можна погодитися з мером, що частково він таки обіцянку виконав, адже число «соціальних» нині маршруток збільшено з 5 до 21-ї, хоча, якщо вірити сайту Тернопільської міської ради, то ще від грудня 2010 року в Тернополі кількість «соціальних» маршруток було 38 одиниць! І ще про один факт хотілося б сказати. Якщо ми маємо комунальне підприємство «Тернопільелектротранс», яке перевозить тернополян за пільговою ціною (1,25 грн.) та усіх без винятку пільговиків, то чому інше комунальне підприємство – «Міськавтотранс», яке отримало на нещодавньому конкурсі право обслуговувати аж 12(!) маршрутів, не займається виключно соціальними перевезеннями, адже має ті ж самі передбачені законом різноманітні пільги тощо.

На завершення хочеться запитати: а для чого був той експеримент з 7-ма категоріями пільговиків і хто в ньому був зацікавлений?. Найпевніше, як це вже неодноразово бувало, “козлом відбувайлом” зроблять начальника управління транспорту міськради Ігоря Мединського. Щодо останнього, то поки мер утримався від будь-яких коментарів, зазначивши, що відповідальні за ситуацію з пасажироперевезеннями в Тернополі будуть «притягнуті до відповідальності».

Віталій Попович, «Номер один»

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.