Середа, 16 лютого 2011, 18:15
Людям, які з різних причин не можуть говорити чи чути, тобто є глухонімими, і є зареєстрованими в УТОГ, “Київстар” протягнув “руку допомоги”
В Тернополі люди з обмеженими фізичними можливостями отримали шанс на оперативну допомогу. Адже днями почав роботу соціальний проект «Почуй мене!» – надання можливості мешканцям Тернополя, що мають вади слуху та мовлення, викликати екстрені служби шляхом простої відсилки SMS-повідомлення.
Національний проект «Почуй мене!» для людей з вадами слуху та мовлення «Київстар» реалізує в містах Києві, Вінниці, Житомирі. Білій Церкві, Козятині, Чернігові, Севастополі, Хмельницькому, Харкові. У рамках проекту у Тернополі особам з вадами слуху та мовлення надана можливість виклику екстрених служб «101», «102» і «103» за допомогою текстового повідомлення – SMS.Номери мобільних телефонів інвалідів, які є членами УТОГ, зареєстровані в комп’ютерній базі даних служб. Як розповіли в компанії “Київстар”, складається база даних. Кожен учасник після реєстрації в товаристві отримає пам’ятку з номерами телефонів. Вони не є загальнодоступні, вони доступні тільки для учасників цієї програми. Людина може надіслати повідомлення на екстрену службу. Номер перевіряється у базі даних і на екран комп’ютера виводиться інформація про особу, яка здійснила виклик: прізвище, ім’я, адреса, фізіологічні особливості та діагнози, – розповів чоловік.
Щоправда подібна послуга доступною буде не для усіх.Послугою зможуть скористатися клієнти будь-яких операторів. Але єдиною умовою є реєстрація в Українському товаристві глухих. На сьогодні в базу даних внесені 104 особи
А тому рятівники знатимуть – куди їхати в разі необхідності.
Реалізуючи соціальний проект «Почуй мене!», «Київстар» має на меті привернути увагу суспільства до проблем людей з вадами слуху та забезпечити їх безпеку.