Нове на сайті:
СБУ та Нацполіція заблокували ще один канал переправлення чоловіків за кордон з Тернопільщини Від початку року 2286 військовослужбовців громади отримали від міської ради допомогу на спорядження: Сергій Надал Власники житла, пошкодженого внаслідок ракетної та БПЛА-атаки 6 червня, отримають одноразову грошову допомогу Застосунок «е-Тернопіль» увійшов до шортлиста премії Mobile-First Award 2025 62 тернополян, квартири яких постраждали від ракетної атаки, отримають грошову допомогу від міської ради. Тернопіль отримав новий автомобіль соціального таксі Де опиниться Головко - за кордоном чи за гратами!? У Зарваниці зібралися родини наших захисників з Тернополя - полеглих і зниклих Тернопіль передав 48 безпілотників та три MAVIC 3T 55-му стрілецькому батальйону СБУ і Нацполіція затримали 2-х поплічників рф, які у Гусятині підпалили військовий позашляховик З 25 червня в Тернополі змінюється нумерація автобусів і тролейбусів СБУ ідентифікувала чергового зрадника з Донбасу: тернопільський суд заочно засудив його до 15 років за ґратами Від дронів до ветеранського бізнесу: комплексна підтримка ЗСУ по-тернопільськи Тернопіль передав 20 генераторів бійцям 71-ої єгерської бригади ДШВ Ампфутбольна команда “Вікінги” з Тернополя провела перший матч проти житомирських “Титанів”

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Голова Тернопільської ОДА Валентин Хоптян на вчорашній спільній нараді керівників міста та області заявив про початок будівництва наймасштабнішого зі всіх колись заявлених ним проектів. Поки ще ніхто не порахував хоч приблизну вартість всіх можливих робіт. Але це багатоетапний проект, який може включити в себе ціле спортивне містечко в районі Тернопільського ставу та веслувального каналу.

Вже сьогодні ці задуми Валентин Хоптян назвав тернопільським «Крилатським».

Для тих хто не знає, що означає визначення «Крилатське», пояснюємо: веслувальний канал «Крилатське» – спортивна споруда в Москві, в районі селища Крилатське. Побудований в 1972-1973 році за проектом архітектора Кузьміна та інженера Васильєва до чемпіонату Європи з академічного веслування 1973 року. Довжина каналу – 2300 м. Ширина основного русла каналу – 125 м, поворотного – 75 м, глибина 3 – 3,5 м. В основному руслі можна розмістити 6 доріжок для академічного веслування і 9 – для змагань на байдарках і каное.

Валентин Хоптян і Сергій Надал у цьому напрямку мають працювати разом, оскільки будівництво буде як на території міста, так і області.

«Тернопільський веслувальний канал у своєму роді унікальний,- розповів заступник голови ОДА Юрій Желіховський. – У свій час він будувався як аналог «Крилатському» в Москві. Тобто за розташуванням і технічними характеристиками кращого місця в Україні важко знайти. Швидкість течії, глибина русла, роза вітрів, все сприяє організації змагань найвищого рівня з веслування. У свій час тут відбувався чемпіонат СРСР».

Чиновник зазначив, що є високі шанси отримати державну підтримку проекту, спираючись нові соціальні ініціативи Президента стосовно розвитку фізичної культури і спорту та підготовки олімпійського резерву. Крім того, зовсім нещодавно збірна області приїхал з чемпіонату України, що відбувався у Дніпропетровські, де здобула всі види нагород.

«База є, кадри є. До речі, у свій час під час навчання у школі також займався веслуванням на байдарках,- продовжив Юрій Желіховський. - Я мав зустріч із головою федерації веслування України, який пообіцяв підтримку для розвитку цієї території. А саме місце унікальне. Там можна розвивати не тільки веслувальний спорт, а й робити всю спортивну інфраструктуру».

Лише територія, дотична до ставу, перебуває у власності міста. Решта – поза межами населеного пункту і розпорядником її є Тернопільська обласна державна адміністрація. Теперішній проект охоплює 2,5 гектари.

«Нам обіцяли державну підтримку. І що найголовніше, у частині фінансування. Ми відправляли лист у міську раду, де погодилися навіть долучитися до наших ініціатив», -проінформував Юрій Желіховський.

Раніше веслувальний канал мав частково розвинуту інфраструктуру: вже прокладені забетоновані під’їзні дороги, трибуни та технічні приміщення. Та тепер майже все це розкрадене і потребує початку робіт «з нуля».

Першим етапом робіт буде спорудження зони елінгів і всієї супутньої інфраструктури – вишки, стартово-фінішні зони, суддівські приміщення, під’їзди, стоянки і все необхідне.

«Насправді це дуже коштовний проект. Але сюди ми вже зможемо залучити спонсорів та інвесторів і державні кошти», - зауважив заступник губернатора.

За Збручем

            

 

Коментарі  

 
-1 #1 Олена. 01.06.2013 17:25
а Хоптян не загнався керувати мером, якого обрали люди, а не призначав Янукович
 
Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.