Нове на сайті:
Бійці 55 батальйону: Дрони від тернопільської міської ради знищують окупантів Два роки бореться з онкологією: молодий військовий з Тернополя Дмитро Линва потребує допомоги У 4 закладах Тернопільщини можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті Як врятувати кошенят в Тернополі, де немає жодного притулку для тварин Відомий журналіст про зневагу до Тернопільщини зі сторони Києва 22 дрони-розвідники передали від Тернополя на передову для окремої механізованої бригади сухопутних військ - Сергій Надал Волонтери «Допомоги армії від Тернополя» доправили передачі на фронт нашим захисникам» - Сергій Надал Сергій Надал повіз на фронт вантажний бус для тернопільських артиллеристів У 7 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу при пологах Надал поїхав у зону бойових дій та повіз дрони для захисників В Тернопільському ДСНС на одного інспектора-хабарника стало більше Через бажання мати ставок в заказнику тернополянин має проблеми В Тернополі справу ще одного "перевізника" передали до суду Захисники з Тернополя, які повертаються з фронту з пораненнями, отримують 10000 грн на реабілітацію - Сергій Надал Як на Тернопіллі "борються" з розкраданням бюджетних коштів при закупівлях

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Нещодавно ми публікували матеріал На набережній Тернопільського ставу рекламують нездорову їжу в якому піднімали питання нетрадиційної  реклами одного бренду на фоні безкоштовного вай-фай доступу від міської ради в парку Т.Шевченка.
Після отримання більш детальної інформації (на момент написання першої статті її не вдалося віднайти), ми пропонуємо читачам ще раз повернутися до цього питання.
Як виявилось, вай-фай доступів є два.
В результаті тестування потужностей сигналів, міський безкоштовний доступ до вай-фай не дотягує до місця, в якій «ловить» сигнал виробника чіпсів.
Більше того, безкоштовний вай-фай від бренду тягне лише 150 метрів і лише в тій частині парку, де встановлено літній намет
(http://lays.in.ua/wi-fi/), в той час, як міський покриває значну частину парку Т.Шевченка.
І на завершення: доступ до Інтернету, реклама якого намальована на асфальті, є акційним і закінчиться разом з тим, як намет, в якому стоїть роутер, заберуть з парку по завершенні дії дозволу на літню торгівлю.
Дискусійним залишається питання, чи потрібно виробнику чіпсів (чи будь-якому іншому ініціатору таких акції) платити за рекламу, якщо він і так безкоштовно надає тернополян певну послугу…

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.