Нове на сайті:
Передали нашим тернопільським тероборонівцям ще вісім нічних розвідувальних дронів - Сергій Надал Замість випускного у школі рідні готуються до похорону школяра У 3 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу в складних неонатальних випадках Обіцяли допомогти "швидко перебігти кордон"... Єгері 68 бригади знищують «тернопільськими» FPV дронами ворожу спецтехніку Бійці 55 батальйону: Дрони від тернопільської міської ради знищують окупантів Два роки бореться з онкологією: молодий військовий з Тернополя Дмитро Линва потребує допомоги У 4 закладах Тернопільщини можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті Як врятувати кошенят в Тернополі, де немає жодного притулку для тварин Відомий журналіст про зневагу до Тернопільщини зі сторони Києва 22 дрони-розвідники передали від Тернополя на передову для окремої механізованої бригади сухопутних військ - Сергій Надал Волонтери «Допомоги армії від Тернополя» доправили передачі на фронт нашим захисникам» - Сергій Надал Сергій Надал повіз на фронт вантажний бус для тернопільських артиллеристів У 7 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу при пологах Надал поїхав у зону бойових дій та повіз дрони для захисників

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Козівський район – аграрний район. Так склалося, що в ньому левову частку земель орендує Агрохолдинг «Мрія». Також у його власності Козівський цукровий завод, зерносховище на 100 тис. тонн, великий логістичний центр. Здавалося б, усе чудово: створюються нові робочі місця, є додаткові надходження до бюджету. Але у цій бочці меду не обійшлося без ложки дьогтю. Методи господарювання Агрохолдингу викликають дуже  багато запитань.  Дороги у Козівському районі, як і по всій Україні в катастрофічному стані. Держава вживає заходів для покращення ситуації, проводиться реорганізація Укравтодору, введено обмеження вантажопідйомності автотранспорту, але для Агрохолдингу «Мрія», який збудував державу в державі, закон не указ.

Наше доблесне ДАІ уже більше місяця не бачить як в них під носом по території району та й області їздять великотоннажні фури МAN  без номерних знаків з логотипом «ЛОГІСТ». Таке враження, що сам логотип «ЛОГІСТ» заміняє собою і державну реєстрацію транспортного засобу, і державний  номерний знак. Спробував би пересічний громадянин нашої держави, навіть на старенькому «Москвичі», поїздити хоча б один день без номерних знаків. Звідки візьмуться кошти в державі на ремонт доріг коли Агрохолдинги плювати хотіли на закон, не реєструють транспортні засоби чим наносять значну шкоду транспортним артерія держави. Окреме питання, що всі важковагові автомобілі MAN завжди перевантажені і вага їх перевищує 30-40 тонн та жодні обмеження щодо вантажопідйомності транспорту на дорогах їх не стосується, тобто дорога нищиться прямо на очах. Зрозуміло що Герою України пану Гуті І.М. абсолютно не цікавий стан доріг, оскільки він вже «дожився» до власного гелікоптера і пересувається виключно повітряним шляхом.

Разом з тим, Агрохолдин «Мрія» абсолютно не звертає жодної уваги на простих громадян. Протягом року проводиться масове оприскування сільськогосподарських угідь найчастіше в денний час, нерідко прямо на межі з населеними пунктами. Люди скаржаться на погане самопочуття, гинуть бджоли, домашня птиця. Проте це  нікого не хвилює, бо надприбутки понад усе.

Апогеєм вседозволеності стала реконструкція мазутних чанів Козівського цукрового заводу під ємкості для зберігання рідких мінеральних добрив, які містять аміак. Зауважимо, що цукровий завод знаходиться в межах населеного пункту смт. Козова. Згідно державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом  Міністерством охорони здоров’я України від 19.06.1996 року №173,  мінеральні добрива рідкого типу, згідно даних правил, повинні розташовуватися не ближче1000 мдо житлової забудови та водоймищ.

До першого житлового будинку віддаль складає150 метрів, до водозабору селища Козова 100 метрів, дитячий садок розміщений на віддалі 250 метрів, школа600 метрів. Хто буде відповідати за безпеку людей? Хто погоджує дану реконструкцію? Де контролюючі органи? В якій державі ми живемо?

Минулого року на Хоростківському цукровому заводі відбулась аварійна ситуація, внаслідок якої було допущено витік аміаку. Весь працюючий персонал заводу був в терміновому порядку евакуйований. А якщо щось подібне станеться в нас? Хто візьме на себе відповідальність??? Хто буде евакуйовувати людей, дітей з дитячого садка та школи? Більше того, в  порушення всіх санітарно-гігієнічних норм і правил на території цукрового заводу складуються десятки тисяч тонн твердих мінеральних добрив під відкритим небом. Дощ і сонце неминуче приводять до того,  що мінеральні добрива випаровуються, чим наносять непоправну шкоду здоров’ю жителів селища.

То в якій державі ми живемо? Чи таку державу ми хотіли? Чи такої «Мрії» прагнули наші батьки, діди і прадіди, виборюючи незалежність нашої держави? Чи такі «Герої України» потрібні нашому народу? Для яких надприбутки все, а люди ніщо! Звичайно, можна собі жити за кордоном, пересуватися на вертольоті, бути над людьми, бути напівбогом…

Пане Гута, опустіться на землю! Почуйте простих людей. Всіх грошей Ви всерівно не заробите тому, що як всі ми – ви голі прийшли в цей світ і голі з нього підете.

Звертаюся до жителів Козівщини! Пам’ятайте: джерело влади – це народ. Якщо держава не спроможна відстояти наші інтереси, то ми повинні згуртуватися і відстояти своє Конституцією гарантоване право на життя. Не будьмо байдужими до себе та до своїх дітей!

P.S. Мою статтю прошу вважати відкритим зверненням депутата Козівської районної ради  до всіх правоохоронних та контролюючих органів. Сьогодні вони травлять нас, завтра візьмуться і за вас.

Депутат Козівської районної ради, голова постійної комісії з питань законності, охорони громадського порядку та боротьби зі злочинністю ПРОКОПІВ В.О.

          

Фото НБН

 

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.