Прес-служба Тернопільської міськради стверджує, що люди задоволені владою. 

"Тернополяни задоволені результатами розгляду їхніх звернень міською радою". Саме під таким претензійним і впевненим заголовком, без анінайменшого натяку на скромність і в кращих зразках "совдепівської журналістики", у вівторок був опублікований черговий інофрмаційний "шедевр" на сайті Тернопільської  міськради.

Анкетування людей, які звертаються у міську раду з певними питаннями, провів відділ зв’язків з громадськістю відповідно до розпорядження міського голови №309 від 26 червня 2011 року «Про проведення анкетування».

Опитали відвідувачів чотирьох підрозділів міськради: відділу звернень та документообігу, «Єдиного дозвільного центру», відділу державних реєстраторів та управління з питань містобудування та архітектури.

Загалом анкети заповнили 257 людей. Більшість з них звертаються у міську раду для отримання дозвільного або іншого документу (53,7 %) щоб отримати консультацію або певну інформацію (31,52%), та з інших питань (17,12%).

Переважна більшість респондентів (в межах 93%) задоволені результатами та термінами розгляду їхніх звернень. За результатами анкетування визначили, що посадові особи міськради з розумінням відносяться до людей - так вважає 94,94% відвідувачів структурних підрозділів міськради. Щодо поінформованості людей, які звертаються у міськраду, то лише 66,93% опитаних володіють достатньою інформацією щодо вигляду і способу надання їм послуг працівниками міськради, однак понад 30% зазначають, що за запитами без проблем отримують необхідну інформацію у співробітників підрозділів.