Такий невтішний для пересічного тернополянина висновок можна зробити, проаналізувавши, якими автівками користуються перші особи «файного міста».

Богдан Левків, який очолював міську раду з 2002 по 2006 роки, як їздив так її продовжує їздити на старенькій ВАЗ 2121 «Нива» червоного кольору. Нагадаємо, нещодавно він потрапив в ДТП, збивши цією машиною мотоцикліста, що й спонукало ТТ провести оце невеличке дослідження.

Його права рука, Євген Бартків, що був секретарем міської ради в той же період, їздить на скромній Dacia Logan вишневого кольору.

Наступне покоління керівників міста вже такою скромністю не відзначалося – статус не дозволяв.

Роман Заставний, який, в принципі, не приховував своїх статків, за останні роки поміняв декілька автомобілів. Всю каденцію на посаді міського голови з 2006 по 2010 роки він від’їздив на приватному, тобто на власному, Mercedes ML350, який після виборів поміняв на Range Rover. Останнім часом його помічали на позашляховику Audi Q7.

Його права рука Володимир Дідич (заступник міського голови у 2006-2010 роках) до цих пір користується сріблястим Mercedes середьного класу, який він, за чутками, придбав ще будучи на посаді в органі місцевого самоврядування.

Екс-секретар міськради тієї ж каденції  Тарас Білан взагалі їздив до недавна, а може й зараз, на тюнінгованій і "фаршированій" ВАЗ-"копійці".

Ну і всі рекорди зухвалості та шику б’є теперішнє керівництво міської ради. Більше того, всі їхні «понти» відразу стають надбанням громадськості і на фоні загальної бідності населення обростають скандалами.

Так було з елітним позашляховиком BMW X5 секретаря міської ради Ігоря Турського. Після оприлюднення інформації про наявність такого авто, чиновник почав оправдовуватись, нібито це сімейна машина, яку він взяв у батьків покататися.

Не менший скандал розгорівся і з авто заступника міського голови Володимира Камінського, якого тернополяни бюачили за кермом Range Rover. Відповіді, за які кошти придбане авто вартістю майже 100 тисяч доларів, від чиновника так і не надійшла, як, зрештою, і підтвердження наявності такого автомобіля.

Вплутався в скандал і сам міський голова Сергій Надал. Попри те, що офіційно в нього задекларований позашляховик Mitsubishi Pajero wagon, кредит за який мер виплачує, ну принаймні виплачував, з щомісячної зарплати, Сергій Віталійович прикупив собі ще робоче авто Ford Mondeo, який обійшовся міській казні в кругленьку суму близько до 300 тисяч гривень.

За нашою інформацією, це не єдині машини, яким користується міський голова, але про це ми напишемо згодом.

Тернополянам же залишаються маршрутки за 2,5 з крикливими водіями і поламаними кріслами...

"Тернопільський тиждень"