Донедавна на Тернопільщині, здавалось, був лише один ідіот з грошима – співвласник “Подолян”Чубак.

З нього перлись кілька років, аж поки “торгово-розважальне” чудо перестало ганьбитися, відкривати рота і організовувати акції зі своєю участю. Але “святе місце” пустим довго не буває. Посісти місце клоуна-Чубака може аграрій Іаан Чайківський з Настасова (керівник «Агропродсервіс» і скандального "Тернопільського мясокомбінату")

Ккілька років тому, до членства у Партії Регіонів, Чайківського сприймали як господарника, правда дуже скупого. Чоловік розвивав свій бізнес, аж поки не поліз у політику. А там він розуміється, як свині на звіздах. Не вистачило аграрію розуму спитати поради в мудрих людей. Взяв тих, що напросилися і за яких просили. Від щастя та команда аж кип’ятком пісяла, що працює на Чайківського.  А як відомо, скупий платить двічі. Найнявши собі горе-радників, Іван Адамович спочатку “вступив” у азарівського-януківське партійне кодло, потім залетів назавжди в мінуси через лановецьку аферу.

І таких проколів на кожному кроці хоч греблю гати з тих біг-бордів і сіті-лайтів з писком Чайківського, пише Про все

Не розуміє Чайківський чи не скажуть йому ті горе-піарники, що за нього має говорити якісна продукція!

Нині прості люди кажуть, що мати справу з аграрієм не варто, бо слово своє не тримає. А чого не тримає? Бо зайнятий всілякими дурницями: мусить свій писок сфотографувати з різного ракурсу і наліпити на кожен слуп, в кожну газету і на сайт. Якесь “попандопало”, а не серйозний аграрій.

Не мають популярності й настасівські свині Чайківського, оскільки годують їх “хімією”. Викупивши тернопільський м’ясокомбінат, концерн Чайківського “Агропродсервіс” знову лоханувся, випустивши примітивну відеорекламу для своєї ковбаси, яку мало хто купує з думаючих людей (всі бачили фотографії тисяч мертвих свиней, які звезли із силосної ями у Ланівцях не на утилізацію ветсанзаводу в Острові, а на ферму до Настасова).

Підлабузники Чайківського скажуть, зате рекламний ролик помітили користувачі і переглянули понад 17 тисяч разів! Проте, негативні враження після такої пародії тягнутимуться роками негативним шлейфом. 

Можливо, на це й розраховували ідейні натхненники рекламного ролика із сайту “Терен”, який повністю утримує Чайківський. Мовляв, будуть фінансуватися й далі Іваном аж поки він не докумекає що й до чого. А там дивись й інший лох знайдеться.
***

У соціальних мережах користувачі порівняли ролик тернопільського м’ясокомбінату із “рекламою фрутелли”

Відеоілюстрацію до даного тексту дивіться на першоджерелі ТУТ

Або на ТТ в статті  Рекламний ролик тернопільських ковбас: без сміху крізь сльози дивитися не можна (відео). Продовження.