Транснаціональний коридор між головними українськими та польськими портами – Гданськом і Одесою – у цьому році «Укравтодор» оголосив проектом №1.

Автобан, який назвали «GО Highway», – це новий стратегічний коридор, потенціал якого важко переоцінити. Розвинена інфраструктура між портами двох країн-сусідів допоможе збільшити і товарообіг, і потік пасажирського транспорту. Загальна протяжність швидкісного коридора – понад 2 тисячі кілометрів. Якщо з польського боку дорога не потребує ремонту, то з українського доведеться вкласти кошти у відновлення дорожнього покриття від Краковця до Південної Пальміри, повідомляє тижневик Номер Один.

    Наприклад, близько 5 млрд. грн. необхідно тільки на відновлення доріг за маршрутом Львів – Тернопіль – Вінниця – Умань – Біла Церква. Зокрема, траси Н-02 Львів – Тернопіль, М-12 Стрий – Знам’янка (Тернопіль – Умань), М-05 Київ – Одеса (Біла Церква – Умань).

«Тернопіль, за рішенням «Укравтодору»,  буде ключовим пунктом у міжнародному проекті «Go Highway». Ця траса перетинатиме область з заходу на схід. Саме в нашому обласному центрі буде відгалуження магістралі на Івано-Франківськ, Чернівці та Рівне», – коментує керівник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик.

   Через Тернопільську область пролягатиме 79 кілометрів міжнародного коридора Гданськ – Одеса. Зокрема, автобан включатиме дороги державного значення Н-02 Львів – Тернопіль (39 км) та М-12 Стрий – Тернопіль – Кіровоград –Знам’янка (40 км).

   Минулого року на дорозі Н-02 Львів – Тернопіль відремонтовано майже 8 км дорожнього покриття з укріпленням основи, такий ремонт прирівнюється до капітального (ділянка від кордону з Львівською областю у напрямку Тернополя). На цій же дорозі в районі села Озерна Зборівського району – найпроблемніша ділянка транспортного коридора Ґданськ – Одеса в межах Тернопільської області, яка потребує термінового ремонту.

   На дорогах М-12 Стрий – Тернопіль – Кіровоград – Знам’янка та Н-02 Львів – Тернопіль щороку виконується ямковий ремонт. Завдяки цьому, проїзд забезпечено і на проблемній ділянці дороги Н-02.

 Однією з найважливіших ділянок «GO highway» у межах Тернопільської області стане Східна об’їзна дорога обласного центру. 8,5 кілометра нової дороги з’єднають траси Тернопіль – Кременець та Тернопіль – Підволочиськ так, що заїжджати транзитному транспорту в місто не доведеться. Орієнтовна вартість будівництва – 20 мільйонів євро. Служба автомобільних доріг у Тернопільській області сподівається отримати ці кошти у кредит від Європейського інвестиційного банку та виграти європейський грант.

   Проект будівництва вже підготовлено спеціалістами Служби. Північна об’їзна з’єднуватиме село Шляхтинці та Смиківці.

«Це буде перше будівництво дороги на Тернопільщині за 20 років. Нова об’їзна зробить мешканцям Тернополя величезну послугу, адже великоваговий транспорт більше не їздитиме міськими вуличками, створюючи шум, вібрацію та забруднюючи повітря. Більше того, розраховуємо і на зменшення заторів на дорогах», – зазначив Богдан Юлик

    GО Highway, тернопільщина, обїзна, автобан, фото, тернопільський тиждень