Упродовж травня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради 1580 та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшло 1081 звернення мешканців (відповідно 57 та 1024) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.

З них - 6 звернень щодо якості питної води: вулиці Чалдаєва,1/82; Колонтая,6/62; Довженка, 11/37; Морозенка,5/54; Л. Українки, 11/3; Симонека,1/62. За даними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.

4 звернення стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском та ліквідовано їх. А саме — вулиці Підгірна, 6, Рєпіна, 16/52, пр-т. Ст.Бандери,84/18, вулиця 15 квітня, 2 (12 поверх) — пов’язано з пошкодженням на водопроводі.

52 звернення тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www. vodokanal. te. ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.

1 звернення пов’язане із незручностями, що спричинило пошкодження на каналізаційних мережах.

539 звернень мешканців пов’язані з проханням прочистити дворову каналізацію.

479 звернень надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор.