Нещодавно ми публікували матеріал На набережній Тернопільського ставу рекламують нездорову їжу в якому піднімали питання нетрадиційної  реклами одного бренду на фоні безкоштовного вай-фай доступу від міської ради в парку Т.Шевченка.
Після отримання більш детальної інформації (на момент написання першої статті її не вдалося віднайти), ми пропонуємо читачам ще раз повернутися до цього питання.
Як виявилось, вай-фай доступів є два.
В результаті тестування потужностей сигналів, міський безкоштовний доступ до вай-фай не дотягує до місця, в якій «ловить» сигнал виробника чіпсів.
Більше того, безкоштовний вай-фай від бренду тягне лише 150 метрів і лише в тій частині парку, де встановлено літній намет
(http://lays.in.ua/wi-fi/), в той час, як міський покриває значну частину парку Т.Шевченка.
І на завершення: доступ до Інтернету, реклама якого намальована на асфальті, є акційним і закінчиться разом з тим, як намет, в якому стоїть роутер, заберуть з парку по завершенні дії дозволу на літню торгівлю.
Дискусійним залишається питання, чи потрібно виробнику чіпсів (чи будь-якому іншому ініціатору таких акції) платити за рекламу, якщо він і так безкоштовно надає тернополян певну послугу…