Вкладаючи кошти в медіа, міський голова Сергій Надал готується до наступних виборів мера

Декілька місяців тому редакційна політика колись опозиційного до міської влади телеканалу ІНТБ різко змінилася.

Журналісти не лише почали уникати гострих тем, пов’язаних з діяльністю міської ради, а стали ще одним рупором прославляння всього, що робить Сергій Надал на посаді міського голови.
Ще тоді їхні колеги перешіптувалися між собою, даючи волю фантазії, щодо стосунку мера до цього телеканалу, але тільки зараз шило вилізло з мішка. За нашою інформацією, Надал викупив частку, яка належала одному з трьох співвласників телеканалу. Не Заставного.

Тож тепер діючий і колишній мери Тернополя мають спільний бізнес - телеканал ІНТБ.

З 18 листопада на телеканалі ІНТБ стартував новий телевізійний сезон. Змінився стиль подачі новин, в ефірі обіцяють нові програми, частково змінилося оформлення «картинки».
Господарями ситуації на телеканалі себе почувають люди, яких вважають ставлениками Надала: Олег Нитка (має безпосереднє відношення до «вуличного» радіо) та Андрій Грицишин (має безпосереднє відношення до сайту 
0352.com.ua, ліги КВН у Тернополі та віднедавна – до ФК «Тернопіль»). Вони є близькими друзями з недавно призначеним директором ФК «Тернопіль» Ігорем Шушкевичем, який до цього очолював КП «Загребелля», та підтримують тісні контакти з начальником управління у справах сім’ї, молодіжної політики і спорту Миколою Крутем. Саме ці люди почали активно диктувати творчому колективу телеканалу умови праці і політики.
Крім того, реклама телеканалу ІНТБ з’явилася і в громадському транспорті (як комунальному – тролейбуси, так і приватному – автобуси). Рекламу можна побачити і на щитах, на яких до цього з’являлася виключно реклама подій, де організатором виступала Тернопільська міська рада.

Зрозуміло, що без погодження з мером тут не обійшлося.
Якщо підсумувати, то вже зараз в актив Сергія Надала у підготовці до виборів 2015 року можна зарахувати: 2 місцевих телеканали (власний ІНТБ та ТВ-4, з яким співпраця Надала і міськради на комерційній основі почалася ще 3 роки тому), вплив на редакційну політику щонайменше 3-х газет  («Вільне життя плюс», «Номер один», і, звісно, комунальний бойовий листок Надала і мерії «Тернопіль вечірній», на шпальтах яких особисто Надала не те що не критикують, а ще й ретельно «причісують»), давня та тісна співпраця з УХ-радіо, власником якого є «побратим» та депутат-свободівець Юрій Фартушняк, та «прикормлення» щонайменше 5-ти Інтернет-сайтів, які позиціонують себе начебто незалежними. Ще як мінімум 3 місцевих сайти є власністю пана Надала через підставну особу, яка відома в Тернополі як підприємець, що займатьєся розповсюдженням друкованих ЗМІ.
Вся ця армія працюватиме на створення нового іміджу міського голови Надала, в образі якого він має перемогти у 2015 році. Якщо, звісно, теперішній мер буде балотуватися...

P.S. Попри все, ТТ бажає саме журналістам (до яких як до колег завжди ставилися з повагою і симпатією), операторам та іншим творчим людям на ІНТБ зуміти зберегти своє «обличчя» навіть в умовах такого тотального диктату зі сторони Надала і його людей, і творити цікаву, якомога менше заангажовану телевізійну продукцію для своїх глядачів.

«Тернопільський тиждень»