5 травня 2014 року тернопільські перевізники відверто показали Надалу, що він практично нічого не вирішує в транспортній галузі міста.
Незважаючи на передвиборчу обіцянку свободівців і особисто пана мера возити всіх пільговиків безкоштовно, тернопільскі перевізники взагалі відмовились це робити. Причому відмовились в односторонньому порядку. Міська влада спромоглася лише повідомити, що з цього приводу 7 травня будуть проводитись "громадські слухання", хоча пенсіонерів заставляють платити за проїзд вже з 5 травня.
Ми почали шукати причину, чому Надал фактично "проковтнув" такий демарш перевізників...

Виявилось, що все банально просто - гроші.
За інформацією наближених до Надала людей, перевізники щомісячно неофіційно сплачували від 3 до 5 тисяч американських доларів з маршруту. Куди йшли ці гроші після того, як їх акумулював спеціально навчений для таких справ заступник міського голови - нікому не відомо.
Після того, як вартість паливно-мастильних матеріалів та автозапчастин зросла, перевізники під час таємної наради з Надалом поставили ультиматум: або пенсіонери платять, або зменшуємо мзду.
І в Надала прокинувся дух колишнього податківця - гроші повинні бути на першому місці.
Тому він легко проміняв електоральне ядро свого виборця на можливість і далі збагачуватися.

Його логіка зрозуміла: рейтинг ВО "Свобода" падає і тому пенсіонерів вже не треба "прикормлювати подачками", а зібрані в майбутньому гроші ніколи зайвими не будуть...
Така логіка додала впевненості самим перевізникам, які побачили, що Надала можна просто купувати - питання тільки в ціні...

«Тернопільський тиждень»