Сьогодні знову тернополяни та перевізники спробують домовитися про умови перевезення пільговиків (зал, де в 13 годині почалися так звані слухання, був заповнений десь на чверть, від мерії був Ігор Мединський, а згодом підїхав і пан Надал, пятихвилинний виступ якого звівся буквально до фрази "розслабтеся, все буде добре" - прим.ТТ).

Дивно, що міська влада зайняла вичікувальну позицію, хоча саме міський голова Сергій Надал та єдина команда свободівців у 2010 році обіцяли пенсіонерам безкоштовний проїзд в громадському транспорті без обмежень.
Пройшло 3 роки і пан Надал навіть не прийшов на ініційовані ним же громадські слухання, про що ми писали в статті
Мер Тернополя знову підставив свого заступника . Мер фактично визнав, що не має що сказати своїм виборцям.
ТТ глибше дослідив ситуацію, пов'язану з пасажирськими перевезеннями і дійшов простого висновку: Надал не зможе протистояти натиску перевізників і тому тернополянам треба готуватися до підняття вартості проїзду або пенсіонерам звикнути до думки, що проїзд в маршрутках по своїй Богом даній землі буде платний.
Наше припущення ґрунтується на наступному.

Трохи історії.
Автобуси "Богдан", "Еталон" та "I-van" зявилися в Тернополі приблизно 10 років тому. Тоді мером був Богдан Левків, який при організації чергового конкурсу на перевезення передбачив наявність в перевізника відповідного автобусу міського класу. Таким чином, всі перероблені вантажні буси втратили можливість перевозити тернополян по міських маршрутах, а перевізники, що хотіли залишитися в цьому бізнесі, почали масово купувати автобуси саме для міських перевезень.
Вартість нових автобусів та необхідна їх кількість були такими, що практично всі транспорті засоби були куплені в кредит. Для того, щоб мати гарантії роботи, перевізники у 2006 році делегують на посаду начальника управління транспорту та звязку свого колегу Ігоря Мединського, який до роботи в команді Заставного очолював Асоціацію перевізників та сам був власником декількох прибуткових маршрутів.
Саме на Ігоря Григоровича покладалася місія лобіювати інтереси бізнесу, щоб автобуси якомога швидше окупилися. І він робив це як міг. Але страх несплаченого кредиту все ще стримував перевізників від радикальних дій. Вони практично завжди йшли на всі забаганки мерії, адже розуміли, що при  бажанні, їх можуть позбавити права здійснювати перевезення в місті і тоді непогашений кредит та автобус, що на себе не заробляє - це прямий шлях до банкрутства та проблем фінансового характеру. Саме тому перевізники погоджувалися платити і "неофіційно", щоб тільки мати можливість заробляти, про що ми також писали в матеріалі
Перевізники просто "купили" мера Тернополя і тепер пенсіонери платять за проїзд !?
До речі, за нашою інформацією, попередній мер Заставний під час чергових з'ясувань стосунків натякав тернопільським перевізникам про можливість відмови від їхніх послуг. Тоді швидко зреагували львівські бізнесмени, які готові були зайти на ринок міста Тернополя. Це був той період, коли Ігор Мединський остаточно показав себе лоббістом бізнесу автоперевізників, а не державним службовцем, який відстоює інтереси громади вцілому та кожного тернополянина зокрема. Заставний після цього перевів Мединського на іншу посаду, але Надал підбирає "цінного кадра", який продовжує свою "роботу".
І Мединський зробив все від нього залежне, щоб перевізники комфортно почували себе в Тернополі, навіть ціною хамства водіїв, систематичного порушення ними ПДР, гонками вулицями міста та паркуванням в три ряди.

Зрештою, тернополяни цей список можуть продовжити самі.

Превізники, що називається, "перекантували" і зараз вони вже не обтяжені кредитами. Зараз їхній ризик втратити ринок перевезень практично дорівнює нулю. І вони пішли у ва-банк.
Навіть якщо Надал відмовиться від їхніх послуг - втрати мінімальні. Продавши автобуси в інші обласні чи районні центри, бізнесмени все одно залишаються у виграші. А якщо Надал піде на поступки, то ще рік-два можна безболісно заробляти гроші та інвестувати їх в кампанію наступного мера.

«Тернопільський тиждень»