Про порядок подання декларації про майновий стан та доходи

Про дії працівника Державної фіскальної служби під час отримання та опрацювання ним декларації громадян, та порядок подання декларації нашому виданню детально розказав Ігор Комендат.

Під час прийняття декларації працівник ДФС зобов’язаний перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов’язкових реквізитів. Інші показники в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають. Водночас він не може  відмовити у прийнятті податкової декларації з будь-яких причин, не визначених ст.49 ПКУ.

Якщо декларація заповнена з порушеннями, контролюючий орган зобов’язаний надати такому платнику письмове повідомлення про відмову у її прийнятті із зазначенням причин.

У разі отримання відмови платник може оскаржити рішення контролюючого органу в адміністративному або судовому порядку. Якщо буде встановлено, що відмова неправомірна, декларація вважається прийнятою у день її фактичного отримання.

Платники податків мають право написати письмову скаргу на неправомірні дії податківця або звернутися на сервіс «Пульс» за номером телефону 044-284-00-07. На такі дії працівників ДФС ми реагуємо миттєво і проводимо службові розслідування. За їх результатами винні особи притягуються до відповідальності..

Нагадаю, що декларацію про майновий стан та доходи можна подати через інтернет. Для користування послугою необхідно мати (отримати) електронний ключ цифрового підпису та відповідне програмне забезпечення для надсилання електронних звітів. На офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/) створено спеціальний банер «ДЕКЛАРУВАННЯ-2015», у якому детально пояснюється порядок заповнення декларації та її додатків. Скласти електронну декларацію дуже просто. Насамперед  платник повинен обрати відповідну категорію – «фізична особа-підприємець» або «громадянин», потім варіант збереження заповненої декларації у паперовому чи електронному вигляді. І вже після цього перейти безпосередньо до заповнення документу.

Така послуга позбавляє необхідності відвідувати податкову інспекцію для звітування. Особливо в нагоді цей сервіс стане для платників, в яких відрізняються адреси реєстрації та фактичного проживання.