У зв’язку з недостатнім фінансуванням з державного бюджету, на Тернопільщині на переважній більшості доріг місцевого значення, капітальний ремонт не проводився вже по 35-40 років, в той час коли нормативні документи вимагають його робити через 10-12 років.

Про це повідомив виконувач обов’язків заступника голови Тернопільської ОДА Іван Бабійчук під час селекторної наради, яка відбулася 17 червня у режимі відео-конференц-зв`язку.

 «Високоякісне дорожнє покриття  - запорука розвитку області, однак знос автомобільних доріг за даними бухгалтерського обліку на 01.01.2015 року склав 76,4%, - 80% доріг місцевого значення, перебуває у незадовільному стані і потребує негайного капітального ремонту, - констатував Іван Геннадійович. - Обласною державною адміністрацією запропоновано Міністерству інфраструктури України здійснювати передачу доріг з визначенням експлуатаційного стану автомобільних доріг та зазначенням переліку необхідних ремонтних робіт для першочергового їх фінансування. При цьому, передачу доріг та споруд проводити одним списком, порайонно, безоплатно, з балансу на баланс. А спрямування коштів з державного бюджету на фінансування розвитку мережі та утримання автомобільних доріг місцевого значення потрібно здійснювати з урахуванням пріоритетів розвитку регіону».

Також виконувач обов’язків заступника голови Тернопільської ОДА Іван Бабійчук повідомив, що  у зв’язку із проведенням у січні кожного року процедур закупівель на будівництво, реконструкцію та утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, в І кварталі поточного року проблемним залишиться питання відсутності належного фінансування зазначених робіт на автомобільних дорогах області.

 


Довідково:  Мережа автомобільних доріг загального користування Тернопільської області становить 5000,1 км, з них 3519,0 км місцевого значення, 1481,1 км державного значення.
Транспортно-експлуатаційний стан переважної більшості автомобільних доріг не відповідає сучасним вимогам і потребує поліпшення з урахуванням соціально-економічних потреб області. Швидке руйнування дорожніх конструкцій, спричинене збільшенням вагових навантажень від транспортних засобів, інтенсивністю руху, на які існуюча мережа доріг не розрахована.