Тернопільська ОДА не змогла провести тендер з визначення переможця із обслуговування доріг місцевого значення в області. Про це повідомив Тернопільський осередок «Автомайдан».

Управління капітального будівництва ОДА почало проводити тендер із визначення того, хто обслуговуватиме та ремонтуватиме місцеві дороги в області. СБУ вчасно вказала ОДА на допущені помилки, і тендер відмінили.

Друга спроба УКБ також, мабуть, буде невдалою, із тендерної документації розміщеної на сайті Прозорро, видно, що начальник управління регіонального розвитку, інфраструктури і дорожнього господарства ОДА Віктор Кузяк як голова тендерного комітету підійшов до формування тендерної документації не надто відповідально, ба більше, – безвідповідально. Тому і цей тендер має всі шанси бути відміненим, повідомляє Репортер

Ось лише невеликий перелік претензій до тендерної документації:

Зокрема, ОДА чомусь вирішила не ділити дороги області на лоти, а планує передати усі дороги на обслуговування єдиному переможцю. Чим це може закінчитися, пам’ятають мешканці обласного центру, коли у листопаді 2016 року Тернопіль потопав у снігу, а єдиний переможець виявився неготовий.

Щодо самої протяжності доріг, – тут теж є запитання. У тендерній документації зазначено загальну протяжність 3194,7 км, проте, якщо додати протяжність усіх місцевих доріг, то виходить 3520,6 км.

Кузяк переплутав предмет закупівлі з утримання та експлуатації доріг із капітальними роботами, якими керує його управління. Відтак до тендерної документації безпідставно потрапила вимога щодо комплексної експертизи будівельних матеріалів та проектно-кошторисної документації, яка на послуги в принципі розроблятися не мала б.

Також дивним чином до тендерної документації з утримання місцевих доріг потрапила вимога щодо поточного та середнього ремонту дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через Вінницю) на ділянці в межах Вінницької області. Можливо С. Барна та В.Кузяк планують за кошти, які передбачені на Тернопільську область, відремонтувати дорогу в області, родом з якої нинішні гарант та прем’єр? – припускає «Автомайдан».

Управління капітального будівництва випадково, а можливо, навмисно не конкретизували, яким чином визначатимуть переможця. В електронній системі вказано, що єдиним критерієм є ціна, яку подасть учасник, водночас, у самій тендерній документації додатково вказані ще якісь магічні бали, напевно, саме ті, що мають зробити переможцем рекламовану фірму. Щодо робіт, які переможець планує виконати, то тут теж не зовсім все зрозуміло, адже кількість вказана із розрахунку одиниці кожної послуги, тобто переможець повинен очистити 1 метр канави, відновити 1 м.куб. профілю канави і т.д. ще 1305 одиничних послуг.