У понеділок 2 лютого міський голова Тернополя Сергій Надал, працівники КП «Тернопільелектротранс», громадські активісти та журналісти «приймали» нові автобуси «МАЗ-206». Білоруські автобуси прибули з заводу, ще у плівці. Подаємо відповіді на найбільш поширені запитання, що прозвучали на презентації.

За який кошт купили нові автобуси?

За умовами договору Тернополю передано 20 автобусів марки «МАЗ 206» 2019 року випуску. Це сучасна техніка виробництва Республіки Білорусь. Вона відповідає всім необхідним вимогам часу і безпеки. Автобуси закуплені на кошти Тернопільської міської ради за договором лізингу із державним банком «ПриватБанк». Автобуси будуть використувуватись у КП «Тернопільелектротранс» на умовах лізингу. 

Чому не купили українські, зокрема, львівські автобуси?

Нажаль, в Україні склалася така ситуація, що купити новий автобус на внутрішньому ринку дуже важко. А купити відразу багато автобусів – практично не можливо. 

Львівський автобусний завод припинив свою діяльність у 2014 році. Занепад підприємства почався після того, як його придбав бізнесмен, наближений до російського бізнесу. Колись відомий на весь СРСР завод сьогодні не виробляє автобусів. Інший виробник — львівський завод “Електрон” не може впоратись із замовленнями самого лише Львова. Тому на львівських вулицях сьогодні можна побачити втричі більше білоруських «МАЗів», аніж місцевих “Електронів”.

Чи автобуси безпечні та екологічно чисті

Придбані автобуси відповідають стандартам Євро-5 і оснащені двигунами внутрішнього згоряння «Mercedes-Benz», екологічно безпечні. Автобуси марки «МАЗ 206» є низькопідлоговими, зручні для перевезення дитячих колясок. Автобуси пристосовані для перевезення людей з обмеженими фізичними можливостями. Всі стандарти безпеки, прийняті в Україні та ЄС дотримані на високому рівні.

Чи нові автобуси комфортні?

Автобуси марки МАЗ-206 маневрені, довжиною 9 метрів. В одному автобусі може одночасно їхати до 70 пасажирів. Ця модель має низьку підлогу в передній частині, де розташований великий майданчик з місцем для інвалідного візка, а також пасажирські сидіння. Відразу за другими дверима рівень підлоги підвищується - тут розташовані по два ряди сидінь з кожного боку. У ньому зручно і сидіти і стояти. Цей автобус спеціально розроблений для європейських міст середнього розміру.

Чи немає в автобусах запчастин російського виробництва?

Автобуси виготовляються на «Мінському автомобільному заводі» (МАЗ), який з 1997 року співпрацює з німецьким концерном MAN.

Складові та запчастини автобусів «МАЗ 206», як й інших автобусів цього заводу, вироблені в Німеччині та частково у США. Ці дані офіційно зафіксовані у листі імпортера. Виробник запчастин для двигуна - німецька компанія «Mercedes-Benz».

На яких маршрутах будуть курсувати нові автобуси?

Як повідомив міський голова Тернополя Сергій Надал, 20 нових автобусів уже невдовзі виїдуть за визначеними маршрутами нової маршрутної мережі громадського транспорту. Зокрема, частина буде на маршруті №35, а також на новому маршруті №21. За словами мера, насамперед, маршрути будуть розподілені туди, де не можуть проїхати тролейбуси та великогабаритні автобуси – це до мікрорайонів: Новий Світ, Кутківці, Пронятин».

Віра Сотник

мази, нові атобуси, тернопіль, фото, тернопільський тиждень, новини, події

 

  мази, нові атобуси, тернопіль, фото, тернопільський тиждень, новини, події