Цьогоріч мерія Тернополя планує поповнити міський бюджет коштами за розміщення зовнішньої реклами на суму 3 млн. грн. Це майже на 1 млн. грн. більше, ніж у 2011 році. Поряд з тим, з 1 квітня збільшується вартість розміщення засобів промоції. Розмір плати зросте майже на чверть.

Загалом тарифи на розміщення реклами у Тернополі не переглядалися з 2008 року. З того часу значно зріс розмір заробітної плати, збільшилась вартість енергоносіїв, відбулись інфляційні процеси. Тому підвищення вартості розміщення реклами є цілком виправданим, переконує начальник управління стратегічного розвитку ТМР Юрій Дейнека. Іншим мотивом подорожчання промоції є, звісно, збільшення надходжень до міського бюджету. Також у мерії готують концепцію рекламного розвитку міста. Відповідно до неї, у центральній частині міста не повинно бути застарілих рекламних носіїв, рекламних щитів. Перевагу буде віддано саме відео – сучасним екранним конструкціям, «плазмотронам» і так далі. Ця концепція передбачає поступову заміну протягом найближчих трьох років усіх застарілих відеоконструкцій. Місто планується розмежувати на три зони: 1 – центр, 2 – спальні райони, 3 – околиці міста та об’їзна дорога. Згідно з новими правилами, суб’єкти платитимуть за рекламу залежно від місця її розміщення. Логічно, що найдорожчою вона буде у центрі міста, а найдешевшою – на околицях.