Виявляється, комунальники Тернополя справилися з завалами снігу, льодом на дорогах та дахах тощо. Принаймі так розказує начальник ЖКГ міста Микола Лесів.

Працювати над залученням зовнішніх інвестицій, ретельніше слідкувати за роботою жеків та підприємств, що займаються прибиранням міста, а також першочергово вирішити проблеми з дорожніми ямами і бродячими собаками у Тернополі повинні комунальники у 2013 році.

Про роботу комунальної сфери міста у 2012-му прозвітував начальник управління ЖКГ, благоустрою та екології міськради Микола Лесів.

За його словами, зважаючи на недофінансованість галузі, з поставленими у минулому році завданнями комунальники впоралися.

Зокрема проведено реконструкцію Набережної Тернопільського ставу, вулиці Валової, фонтанів на бульварі Т. Шевченка, капітально відремонтовано вулиці Тернопільську, Чарнецького, Карпенка, проведено реконструкцію перехрестя Бережанська-Львівська-Мазепи-Кривоноса.

Крім того, встановлено 79 індивідуально-теплових пунктів та 15 нових зупинок.

Попри зношеність теплових, водо-каналізаційних мереж та обладнання вдалося належно забезпечити тернополян водою та теплом.

Загалом на потреби житлово-комунальної сфери у 2012 році освоєно 70 мільйонів 600 тисяч гривень.

На капітальний ремонт шляхово-мостового господарства витрачено 10 мільйонів 325 тисяч гривень, поточний ремонт - 6 мільйонів.

На утримання житлового фонду використали 4 мільйони гривень, на покрівлі - 1 мільйон 278 грн, двори – понад 450 тисяч, ліфти – понад 300 тисяч гривень, зовнішнє освітлення – 4 мільйони 600 тисяч гривень.

«Передбачити, наскільки сніжною буде наступна зима, неможливо, тому ми повинні бути готові і належно забезпечені технікою в наступному зимовому сезоні. Цьогоріч ми впоралися з непередбачуваною ситуацією. Однак на наступний рік будемо готуватися ще краще.

Тому вже в квітні цього року управління повинне визначити, скільки засобів техніки повинно бути в балансоутримувача, аби належно забезпечувати прибирання визначеної за ним території. Договори оренди при заключні угод не прийматимемо, технічне забезпечення має бути в наявності у балансоутримувача, аби знати точно, скільки одиниць техніки в нашому розпорядженні», - зазначив заступник міського голови Владислав Стемковський.

Міський голова Сергій Надал наголосив на необхідності працювати на випередження, не чекаючи скарг, а також більш посилити контроль за роботою жеків, на відповідальності яких прибирання між будинкових територій. З недобросовісними виконавцями послуг розриватимуть угоди і пропонуватимуть дані території для обслуговування іншим жекам.

На особливому контролі в міського голови робота комунальників щодо засипання ям на дорогах і захист тернополян від бродячих собак.

У планах влади також - в 2013 році інвентаризувати міжквартальні і міжбудинкові проїзди. За нестачі коштів їх закріплюватимуть за балансоутримувачами і приводитимуть таким чином в належний стан.

Найбільшу увагу приділятимуть залученню зовнішніх інвестицій та роботі комунальних підприємств, котрі, як зазначив міський голова, повинні бути прибутковими, а не утримуватись з міського бюджету