Ось як зі здоровим сарказмом та іронією описує цю зустріч ВО "Автомайдан" Тернопільський осередок: "Зустріч пройшла в теплому колі представників партії «Народний фронт» та лояльної до діяльності партії громадськості. Діалог з міністром вів сам народний депутат, добре знаний тернополянам як успішний підприємець-ресторатор – Роман Заставний, а в залі уважно слухали розмову Павло Вівчар (нагадаємо, саме цей чоловік є представником компанії-замовника будівництва скандального ресторану McDonald’s) та Ігор Вонс. 

Той же Павло Вівчар представляє компанію Білдінг Інженірінг, в засновниках якої є Ігор Вонс, а неофіційним опікуном, який сприяє виграшу вигідних компанії тендерів є той же народний обранець - Роман Заставний.

Тому, сміливо можна стверджувати, що міністр інфраструктури провів зустріч з фірмою Білдінг Інженірінг

Шкода, що організатори заходу забули запросити найбільшого інноватора/«палкого шанувальника громадських активістів» та справжнього професіонала дорожньої справи – начальника УКБ, Віктора Кузяка. Ми переконані, що розмова про стан доріг області без цієї персони – не повноцінна, адже він наразі очолив усі прибуткові «схеми» розпилення бюджетних коштів

Під час зустрічі поговорили й про феноменальні результати, які показала Тернопільщина під час попередніх виборів. Пан Заставний висловив гордість за те, що саме наша область надала прихильність партії НФ в розмірі 37%, щоправда сьогодні йдеться про неповних 5% підтримки, але політики ще плекають надії на те, що населення знову повірить новим обіцянкам. 

Пояснили таку «підтримку населення» ФАХОВОЮ роботою. Зі слів міністра Омеляна, на початку його каденції, ситуація з дорогами в Україні була далеко не найкращою, а зараз уже зовсім інша– завдяки децентралізації, дорожнє господарство на значно вищому рівні.

І ми не можемо не погодитись зі словами пана Омеляна, дорожнє господарство в області з «найбільшою підтримкою» і справді процвітає, креативні чиновники для того, аби швидше ремонтувати автошляхи навіть цілу схему розробили (нагадуємо про резонансний сорокаметровий поділ дороги, який відбувався в кілька етапів).

І, звісно, не обділили увагою й долю тернопільського летовища. Знаючи апетити згадуваних осіб, залишається надіятись, що у випадку, якщо за справу візьмуться уже відомі махінатори, злітна смуга летовища не буде поділена по 40 метрів