Тема автівок, якими користуюить публічні люди, традиційно є цікавою. Це пояснюється декількома причинами. По перше, пересічні тернополяни не можуть собі позволити дорогі авто, тому їх і цікавість, звідки це можуть мати, наприклад, державні службовці. По-друге, на то ці люди і є публічними, так званою, елітою, щоб показувати нам приклад у житті та своїми державницькими діями сприяти покращенню життя кожного українця, а не лише себе улюбленого. Тому ми спробуємо показати нашим читачам, як змінилося життя кандидатів в мери Тернополя з 2010 по 2013 рік.

Роман Заставаний і мотоцикл

Роман Йосипович завжди був в центрі уваги, коли говорили про авто. Він то від службового відмовився і використовував власний Mercedes ML 350 по роботі, то в декларації показав мотоцикл "Восход-3М", якого журналісти так і не побачили. Після виборів він вже двічі поміняв авто. Спочатку це був позашляхових Range Rover, а зараз не менш престижний Audi Q7. Вартість такої машин приблизно 100 тисяч доларів, хоча ціна залежить і від року випуску і комплектації і, звичайно, стану авто.

Спонсор Надала Ігор Гуда

Цей бізнесмен не лише є улюбленцем долі, але і улюбленим спонсором мера міста Сергія Надала. Надто багато їх повязує, як у робочих стосунках (виділення землі громади будівельному олігарху, що часто спровоковує скандали в Тернополі) так і поза бізнесом (спільні відпочинки).
Ігор Богданович нещодавно поміняв свій позашляхових Toyota Land Cryiser 200 на ще більший і ще престижніший люксовий бренд Lexus LX 570, який виглядає таким, ніби щойно з салону. Його вартість стартує від 130 тисяч доларів.

Петро Гоч і «бабський» автомобіль

Про авто цього чиновника вже говорилося багато. І про ціну, і про модний номер державної реєстрації (зрозуміло, що відразу знайомий усім тернопільським і не тільки даішникам).

Однак, нам, як завжди, відомо дещо більше. В обласній адміністрації з Петра Володимировича тихцем насміхаються, адже Porshe Cayenne вважається в Україні "бабським" автомобілем, який "папіки" дарують своїм "пасіям".

Тому чиновники в ОДА різного калібру, які і так не проти почесати язиками, знайшли нову тему для непублічного обговорення: яким чином заробив Петро Гоч своє авто, адже на зарплату держслужбовця купити таке авто нереально. Невже в колишнього пластуна, а сьогодні великого начальника також є «папік»?

Далі буде …

«Тернопільський тиждень»